نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

بازیگر iZombie به جمع بازیگران ماتریکس 4 پیوست؛ شروع مراحل فیلمبرداری و انتشار اولین تصاویر

اندرو کالدول جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم The Matrix 4 اضافه شده و همچنین اولین تصاویر از پشت صحنه این فیلم نیز منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر جدیدی به فیلم The Matrix 4 (ماتریکس 4) اضافه شده و همچنین مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار نیز آغاز شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، اندرو کالدول، بازیگر سریال iZombie (آی زامبی)، پس از توافق با شرکت برادران وارنر به جمع بازیگران قسمت جدید فیلم The Matrix (ماتریکس) اضافه شده، اما اطلاعاتی از نقش او در این فیلم در دسترس نیست. کالدول پیش از این در فصل سوم سریال iZombie نقش هارلی جونز را بازی کرده بود و همچنین شاهد نقش آفرینی او در سریال Henry Danger، فیلم Scary or Die، فیلم Geography Club و فیلم Haunt نیز بوده‌ایم. 

علاوه‌بر کالدول، کیانو ریوز در نقش نئو، کری-ان ماس در نقش ترینیتی، جیدا پینکت اسمیت در نقش نیوبی، لمبرت ویلسون در نقش مروینجین، یحیی عبدل متین دوم، نیل پاتریک هریس، جسیکا هنویک، جاناتان گروف، پریانکا چوپرا، توبی آنوومیر، اراندیرا ایبارا و مکس ریملت، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم The Matrix 4 تایید و اعلام شده است. همچنین لانا واچوفسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم ماتریکس را بر عهده دارد. ددلاین همچنین از آغاز مراحل فیلمبرداری و تولید قسمت جدید فیلم The Matrix خبر داده که اخیرا اولین تصاویر از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم در سن فرانسیسکو نیز منتشر شده که در این تصاویر تنها شاهد بازگشت کیانو ریوز و کری-ان ماس هستیم و بازیگر دیگری در این تصاویر دیده نمی‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

فیلم The Matrix 4 برای اکران در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. مجموعه فیلم The Matrix توسط لانا و لیلی واچوفسکی خلق و اولین قسمت آن در سال ۱۹۹۹ منتشر شد. به‌دنبال قسمت اول، دو دنباله و یک اسپین‌آف از این مجموعه تولید و منتشر شده است. مجموعه فیلم The Matrix در مجموع بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند.


منبع Gamespot IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده