نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

استودیویی که سونیک را دوباره در فیلم Sonic the Hedgehog طراحی کرده بود، تعطیل شد

استودیویی که وظیفه طراحی دوباره شخصیت سونیک در فیلم Sonic the Hedgehog را انجام داده بود، اعلام کرد که برای همیشه بسته شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، استودیوی Moving Picture Company که با نام MPC نیز شناخته می‌شود، بخش ونکوور خود را تعطیل کرده است. طبق خبری که CBC منتشر کرده، بیش از ۸۰۰ کارمند در این استودیو فعالیت می‌کردند، اما مشخص نیست که استودیوی ونکوور در زمان تعطیلی چقدر بزرگ بوده و چند نفر باقی مانده بودند. MPC وظیفه طراحی دوباره شخصیت سونیک در فیلم Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت) را بر عهده داشت که چند ماه پیش و در اولین تریلر فیلم، جنجال بزرگی به‌پا کرده بود و در تریلر دوم شاهد طراحی جدید این شخصیت بودیم که توانست نظر طرفداران را جلب کند. فیلم The Lion King (شیر شاه)، فیلم Watchmen (واچمن) و فیلم The Call of the Wild (ندای وحش)، از دیگر فیلم‌هایی هستند که این استودیو در ساخت آن نقش داشته است.

همچنین MPC برای ساخت جلوه‌های ویژه فیلم Life of Pi (زندگی پی) و فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل) جایزه اسکار بهترین جلوه‌های ویژه را دریافت کرده است. بخش ونکوور این استودیو در روز چهارشنبه هفته گذشته بسته شد که دلیل آن افزایش فشارهای بازار خارجی در منطقه عنوان شده بود و طبق ایمیل کارمندان بخش ونکوور MPC، این تصمیم به این راحتی گرفته نشده است. بخش ونکوور این استودیو مدتی پیش از پایان کار روی شخصیت سونیک در فیلم Sonic the Hedgehog خبر داده بود. جیمز مارسدن، بن شوارتز، جیم کری، تیکا سامپتر، آدام پالی، دبس هاوارد، نیال مک‌دوناف و ناتاشا روتول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Sonic حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Sonic the Hedgehog برای اکران‌ در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده