نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۵

اکران فیلم Sonic the Hedgehog عقب افتاد

کمپانی پارامونت پیکچرز برای کار بیشتر روی تغییر سونیک، تاریخ اکران فیلم Sonic the Hedgehog را سه ماه عقب انداخته است.

ماه گذشته بود که کمپانی پارامونت پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت) را منتشر کرد که ظاهر سونیک در این تریلر با واکنش تند طرفداران این خارپشت محبوب مواجه شد و پس از آن سازندگان فیلم اعلام کردند که ظاهر سونیک در فیلم Sonic تغییر خواهد کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اکران این فیلم لایو اکشن/انیمیشن با تاخیر مواجه شده است. جف فاولر، کارگردان فیلم Sonic the Hedgehog با انتشار تصویری در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کرد که اکران این فیلم با سه ماه تاخیر مواجه شده است. طبق این تصویر، فیلم Sonic که پیش از این برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده بود، با سه ماه تاخیر همراه شده و اکنون این فیلم قرار است ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن ۱۳۹۸) اکران شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Sonic the Hedgehog

فاولر توضیح داد که تیم تولید زمان بیشتری را برای تغییر سونیک به شکل مورد نظر طرفداران در فیلم Sonic the Hedgehog نیاز دارند و به همین منظور اکران فیلم با سه ماه تاخیر مواجه شده است. با اینکه در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما طرفداران سونیک فعلا می‌توانند از اینکه تلاش آن‌ها نتیجه داده، خوشحال باشند و به نظر نمی‌رسد که به این زودی شاهد رونمایی از ظاهر جدید سونیک باشیم. در واقع تیم جلوه‌های ویژه فیلم کار روی تغییر و طراحی دوباره ظاهر سونیک را آغاز کرده‌اند و برای جلوگیری از شتاب زدگی و خلق یک طرح مناسب، این زمان به آن‌ها داده شده است.

جیمز مارسدن در نقش تام د کاپ (Tom the Cop) یا تام واچوفسکی، بن شوارتز در نقش سونیک (صداپیشگی)، جیم کری در نقش دکتر اگمن (روباتنیک)، تیکا سامپتر، آدام پالی، دبس هاوارد، نیال مک‌دوناف و ناتاشا روتول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Sonic the Hedgehog حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده