نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲

ویل پولتر پروژه ساخت سریال The Lord of the Rings را ترک کرد

طبق خبرهای منتشر شده، ویل پولتر از بازی در سریال The Lord of the Rings انصراف داده و دیگر قرار نیست در این سریال حضور داشته باشد.

ماه شهریور امسال خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ویل پولتر، بازیگر فیلم The Maze Runner (دونده مارپیچ)، برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی به جمع بازیگران سریال The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) اضافه شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این بازیگر از حضور در این سریال فانتزی انصراف داده است. ورایتی از منابع نزدیک خود شنیده که ویل پولتر به علت تداخل در برنامه‌های کاری با زمان فیلمبرداری سریال، تصمیم به قطع همکاری با شبکه آمازون در سریال ارباب حلقه ها گرفته و دیگر قرار نیست در این سریال حضور داشته باشند. اطلاعاتی از نقش پولتر هنوز در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که او نقش شخصیتی به‌نام بلدور را بر عهده داشت، اما آمازون جستجو برای یافتن جایگزین نقش این بازیگر را نیز آغاز کرده است.

علاوه‌بر پولتر که دیگر قرار نیست در سریال حضور داشته باشد، تاکنون مارکلا کاونا در نقش تیرا، جوزف ماورل در نقش Oren (اورن)، مکس بالدری و اما هوروت، دیگر بازیگرانی هستند که به‌جمع بازیگران سریال The Lord Of The Rings اضافه شده‌اند. در حال حاضر سریال The Lord of the Rings برای فصل دوم نیز تمدید شده است و مراحل فیلمبرداری و تولید این سریال قرار است از اوایل سال ۲۰۲۰ در کشور نیوزیلند آغاز شود. جان دی. پین و پاتریک مک‌ کی به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در سریال ارباب حلقه ها حضور خواهند داشت. خوان آنتونیو بایونا، کارگردان فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده)، وظیفه کارگردانی دو قسمت اول این سریال فانتزی را بر عهده دارد.

انتظار می‌رود که سریال The Lord Of The Rings در سال ۲۰۲۱ از شبکه آمازون منتشر شود. علاوه بر بازی در هر سه قسمت فیلم The Maze Runner، پولتر در طول سال‌های اخیر برای بازی در فیلم The Revenant (از گور برخاسته)، فیلم War Machine (ماشین جنگ)، فیلم Detroit (دیترویت)، فیلم The Little Stranger و فیلم Black Mirror: Bandersnatch (آینه سیاه: بندراسنچ) شناخته شده که امسال شاهد نقش آفرینی این بازیگر ۲۶ ساله در فیلم Midsommar (میدسامر) نیز بوده‌ایم.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده