نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

سریال Lord of the Rings برای فصل دوم تمدید شد

آمازون پیش از آغاز پخش سریال Lord of the Rings، آن را برای فصل دوم هم تمدید کرد.

مراحل پیش تولید سریال ارباب حلقه‌ها (Lord of the Rings) که قرار است فیلم‌برداری آن در نیوزلند صورت بگیرد، این روز‌ها در حال انجام است. با این حال طبق جدید‌ترین اخبار منتشر‌ شده، آمازون این سریال را برای فصل دوم هم تمدید کرده است. 

نویسندگان سریال ارباب حلقه‌ها، جی‌دی پین و پاتریک مک‌کی هستند و برایان کاگمن که سابقه کار روی مجموعه Game of Thrones را هم داشت، به‌عنوان تهیه‌کننده مشاور در این پروژه حضور دارد. جی‌اِی بایونا هم قرار است کارگردانی چند اپیزود از این سریال را انجام بدهد. آمازون در زمان معرفی این سریال هم اعلام کرده بود که قصد دارد دو فصل از آن را بسازد اما فصل دوم به صورت قطعی تایید نشده بود که این اتفاق امروز رخ داده است.

سریال ارباب حلقه‌ها با همکاری استودیو‌های آمازون و شرکت‌های تالکین استیت، تراست، هارپر کالینز و نیو لاین سینما ساخته می‌شود. هنوز اطلاعات خیلی زیادی در رابطه با داستان این سریال منتشر نشده است و فقط می‌دانیم که وقایع آن پیش از The Fellowship of the Ring رخ می‌دهند. همچنین در اکانت توییتر رسمی سریال به Second Age اشاره شده که در کتاب‌های تالکین، منظور از آن زمانی است که اولین حلقه‌های قدرت ساخته شدند. 


منبع ورایتی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده