نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۵

بخش تلویزیونی مارول تعطیل خواهد شد

مارول از تعطیلی بخش تلویزیون خود خبر داد و اعلام کرد که تولیدات تلویزیونی مارول از این پس زیر نظر بخش استودیو و کوین فایگی تولید خواهند شد.

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه جف لوب، رئیس بخش تلویزیونی مارول، قرار است مارول را برای همیشه ترک کند تا وضعیت بخش تلویزیون این شرکت در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بخش تلویزیون مارول تعطیل خواهد شد. ورایتی از منابع نزدیک خود شنیده که مارول ساخت تمامی سریال‌های آینده بخش تلویزیون خود را متوقف کرده و این بخش دیگر قرار نیست سریال جدیدی را تولید و منتشر کند. گفته می‌شود مارول پس از بررسی‌های متعدد تصمیم گرفته تا در آینده نزدیک این بخش را برای همیشه تعطیل کند. کریم زریک، معاون ارشد برنامه‌های دارای فیلمنامه و تولیدات بخش تلویزیونی مارول، به‌همراه تیم خود به مارول استودیو خواهد پیوست. زریک در حال حاضر روی ساخت آخرین سریال‌های بخش تلویزیون مارول نظارت دارد و جف لوب نیز قرار است تا پایان این فرآیند و تکمیل انتقال، در سمت خود به‌عنوان رئیس بخش تلویزیون مارول باقی بماند.

Agents of SHIELD

اقدام برای تعطیلی بخش تلویزیون مارول، اقدامی غیر منتظره و غافلگیر کننده نبود؛ زیرا ورایتی در ماه شهریور نیز از مشکلات این بخش خبر داده بود و همچنین مشخص شد که سریال‌های جدید مارول توسط مارول استودیو و زیر نظر کوین فایگی تولید و منتشر می‌شوند که این به معنای کاهش نقش لوب در آینده سریال‌های مارول بوده است. ماه مهر امسال خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کوین فایگی، رئیس مارول استودیو که طراح اصلی دنیای سینمایی مارول است، به سمت مدیر ارشد ناظر مارول منصوب شده است. فایگی در سمت جدید خود علاوه‌بر نظارت روی محصولات سینمایی مارول، روی بخش تلویزیون، کامیک و بازی نیز نظارت خواهد داشت. 

در حال حاضر سریال Helstrom (هل‌استروم) تنها سریالی است که توسط بخش تلویزیون مارول برای شبکه هولو (Hulu) در دست ساخت است و پیش از این شاهد لغو سریال Ghost Rider (گوست رایدر) پیش از آنکه وارد مرحله ساخت شود، توسط هولو بودیم و دیگر سریال‌های مارول نیز یا به کار خود پایان داده‌اند یا ادامه پخش آن لغو شده است. همچنین همکاری هولو و مارول برای ساخت چهار سریال انیمیشنی بزرگسالانه که شامل سریال M.O.D.O.K، سریال Hit-Monkey، سریال Howard the Duck، سریال Tigra and Dazzler Show و سریال The Offenders می‌شود، ادامه خواهد داشت، اما هفته گذشته شورانر سریال Tigra and Dazzler Show به علت اختلاف نظر از تیم تولید جدا شد و حال مارول به دنبال استخدام یک شورانر جدید است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده