نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

نتفلیکس حق ساخت دنباله سریال Vikings را به دست آورد

شبکه نتفلیکس از گرفتن امتیاز حق ساخت و انتشار دنباله سریال Vikings از شبکه هیستوری خبر داده است.

شهریور ۹۶ بود که شبکه هیستوری از سریال Vikings (وایکینگ‌ها) برای فصل ششم خبر داد که در ادامه و در دی ۹۷ اعلام شد که فصل ششم این سریال که قرار است مانند سه فصل اخیر در ۲۰ قسمت تولید و در دو بخش ۱۰ قسمتی منتشر شود، قرار است فصل پایانی این مجموعه محبوب باشد و همچنین اعلام شد که ممکن است یک اسپین‌ آف نیز از این سریال تولید و منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس و هیستوری برای ساخت دنباله سریال وایکینگ‌ها به توافق رسیده‌اند. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، شبکه هیستوری از اوایل سال جاری میلادی ساخت دنباله سریال Vikings را آغاز کرده بود، اما اکنون این سریال که Valhalla (والهالا) نام دارد، به شبکه Netflix نقل مکان کرده است.

مایکل هرست، سازنده و خالق این مجموعه، به‌همراه جب استوارت، یکی از نویسندگان فیلمنامه فیلم Die Hard (جان سخت) محصول سال ۱۹۸۸، وظیفه ساخت اسپین‌آف سریال Vikings را بر عهده دارند و استوارت به‌عنوان شورانر در سریال حضور خواهد داشت. اتفاقات سریال Valhalla قرار است صد سال پس از حوادث سریال Vikings جریان داشته باشد و بخش تلویزیونی شرکت MGM نیز وظیفه تولید سریال را بر عهده دارد. هرست در بیانیه منتشر شده گفت:

من بسیار مفتخر و هیجان زده هستم که قرار است اعلام کنم که در حال ساخت دنباله سریال حماسی Vikings هستیم. من اعتقاد دارم که میلیون‌ها طرفدار سریال در سراسر جهان از شنیدن این خبر که در ساخت سریال با MGM و نتفلیکس قرار است همکاری کنیم، هیجان زده خواهند شد. جب استوارت یک نویسنده واقعا فوق‌العاده است که قرار است خط داستانی جدید با یک چشم انداز قدرتمند در مورد مشهورترین وایکینگ‌ها که در تاریخ شناخته شده‌اند، را به ما ارائه دهد.

Vikings

سریال Vikings: Valhalla قرار است ادامه ماجراهای برخی از مشهورترین وایکینگ‌های تاریخ از جمله لیف اریکسون، فریدیس، هارالد هاراد و کینگ نورمن ویلیام فاتح را به تصویر بکشد؛ زیرا این زنان و مردان در اروپایی در حال تکامل به‌دنبال بقا هستند. مراحل فیلم‌برداری و تولید این سریال قرار است در ایرلند انجام شود و در تیم نویسندگان فیلمنامه سریال Vikings: Valhalla شاهد حضور نویسندگانی از سریال Fargo (فارگو) و سریال The Handmaid's Tale (سرگذشت ندیمه) هستیم.

پخش نیمه اول فصل ششم سریال Vikings از چهارشنبه، ۴ دسامبر امسال (۱۳ آذر) با پخش دو قسمت اول آن به‌صورت پشت سر هم آغاز خواهد شد. پخش نیمه دوم فصل پایانی سریال Vikings که شامل ۱۰ قسمت پایانی سریال می‌شود، قرار است در طول سال ۲۰۲۰ آغاز شود که هنوز تاریخ مشخصی ندارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده