نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۳

سریال Vikings برای فصل ششم تمدید شد

شبکه هیستوری اعلام کرد که سریال محبوب و پر طرفدار وایکینگ‌ ها (Vikings) برای فصل ششم تمدید شده است.

حدود دو ماه دیگر پخش فصل پنجم سریال Vikings از شبکه هیستوری آغاز خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این شبکه از تمدید سریال Vikings برای فصل ششم خبر داده است. علاوه بر این، کاترین وینیک، بازیگر نقش لاگرتا نیز به عنوان کارگردان در فصل ششم این سریال حضور خواهد داشت. فصل ششم سریال Vikings در ۲۰ قسمت سفارش داده شده و وینیک قرار است حداقل یک قسمت از این ۲۰ قسمت را کارگردانی کند. فیلمبرداری و تولید فصل ششم این سریال از پاییز امسال در کشور ایرلند آغاز خواهد شد. علاوه بر این، دانیلا کوزلوفسکی به جمع بازیگران سریال Vikings اضافه شده و قرار است نقش اصلی فصل ششم این سریال را بر عهده داشته باشد.

Vikings

طبق گفته وب‌سایت ددلاین، کوزلوفسکی قرار است نقش الگ نووگورود یا نبی را در فصل ششم سریال Vikings بازی کند. الگ نووگورود یک شاهزاده وارنگی بود که در قرن دهم میلادی به مردم روسیه حکومت می‌کرد. پیش از فصل ششم، فصل پنجم سریال Vikings منتشر خواهد شد. فصل پنجم این سریال در ۲۰ قسمت تولید شده که قرار است در دو پارت ۱۰ قسمته از شبکه هیستوری به‌روی آنتن برود. دو قسمت اول فصل پنجم سریال Vikings در روز چهارشنبه، ۲۲ نوامبر امسال (۱ آذر) منتشر خواهد شد. پس از پخش دو قسمت اول، ۸ قسمت باقی مانده نیز روزهای چهارشنبه هر هفته پخش خواهد شد. ۱۰ قسمت باقی مانده فصل پنجم سریال Vikings نیز در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۸ به‌روی آنتن خواهد رفت. الی لرر، معاون اجرایی برنامه‌ریزی برنامه‌های شبکه هیستوری در رابطه با تمدید این سریال برای فصل ششم گفت:

سریال Vikings وقایع بسیار مهم و بزرگی را در سال‌های مختلف نشان داده است. این سریال تاکنون تحولات اولیه در انگلستان تا مرگ قهرمانانه راگنار لودبروک با بازی تراویس فیمل، را که به بزرگترین ارتش و لشکرکشی وایکینگ‌ها به انگلستان در طول تاریخ تبدیل شد، پوشش داده است و در حال حاضر ما قرار است ادامه ماجراجویی‌ها، کاوش و فتح جهان‌ شناخته شده توسط پسران راگنار را در فصل پنجم مشاهده کنیم. مایکل هرست تنها سطح حماسه خود را تراشیده است. ما بی‌صبرانه در انتظار ادامه همکاری با یکی از بهترین نویسندگان این دوره تلویزیون هستیم تا تماشاگران را برای ۴۰ قسمت دیگر در دو فصل آینده سرگرم کنیم.

Vikings

پیش از این در سال ۲۰۱۵، وینیک در مراسم جوایز انجمن منتقدان تلویزیون آمریکا نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده بود و در سال ۲۰۱۴ جایزه بهترین عملکرد بازیگر اصلی زن را از مراسم جایزه هنرهای تصویری کانادا دریافت کرده بود. وینیک در تابستان امسال در فیلم The Dark Tower (برج تاریک) به ایفای نقش پرداخت و در فیلم Geostorm (طوفان جغرافیایی) نیز حضور خواهد داشت. علاوه بر این، وینیک نقش مقابل جان تراولتا را در فیلم Cigarette (سیگار) بر عهده خواهد داشت.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده