نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۴

فصل پایانی سریال Lucifer در دو بخش از نتفلیکس منتشر خواهد شد

تام الیس، بازیگر نقش لوسیفر تایید کرد که فصل پایانی سریال Lucifer در دو بخش ۸ قسمتی از نتفلیکس منتشر می‌شود.

ماه خرداد امسال بود که شبکه نت فلیکس از تمدید سریال Lucifer (لوسیفر) برای فصل پنجم خبر داد که فصل پنجم این سریال قرار است فصل پایانی آن باشد. همچنین با اینکه در ابتدا اعلام شده بود فصل پایانی این سریال در ۱۰ قسمت تولید و منتشر خواهد شد، اما در ماه مرداد امسال اعلام شد که فصل پنجم سریال لوسیر با ۶ قسمت بیشتر تولید می‌شود تا تعداد قسمت‌های آن به ۱۶ برسد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فصل پایانی این سریال قرار است در دو بخش منتشر شود. در طول قسمت اخیر برنامه The Kelly Clarkson Show، تام الیس، بازیگر نقش لوسیفر در مورد فصل پنجم سریال لوسیفر صحبت کرد و او در این گفتگو تایید کرد که فصل پنجم این سریال قرار است در دو بخش هشت قسمتی از شبکه Netflix منتشر شود. الیس در ادامه توضیح داد:

فصل پنجم سریال Lucifer قرار است به دو نیمه تقسیم شود. نتفلیکس قصد دارد در ابتدا ۸ قسمت را منتشر کند و سپس هشت قسمت باقیمانده را در زمان دیگری منتشر خواهد کرد.

Lucifer

تام الیس، لورن جرمن، کوین آلخاندرو، دی. بی. وودساید، لزلی-ان برنت، ریچل هریس، تریشا هلفر، ایمی گارسیا، اسکارلت استیوز، کوین رانکین و تام ولینگ، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Lucifer حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه ساخت سریال Lucifer بر عهده تام کاپینوس است که برای ساخت فصل پنجم و پایانی نیز باز خواهد گشت. سریال لوسیفر که یک سریال پلیسی جنایی-کمدی-درام است، براساس شخصیتی از مجموعه کامیک The Sandman (سندمن) اثر نیل گیمن، سم کیت و مایک درینگن‌برگ، تولید می‌شود که متعلق به شرکت ورتیگو، زیر مجموعه دی سی (DC)، است. 

علاوه‌بر سریال لوسیفر، شبکه نتفلیکس در تابستان امسال از تایید ساخت سریال The Sandman خبر داد که فعلا اطلاعات بیشتری از این سریال مورد انتظار منتشر نشده و تنها می‌دانیم که این سریال قرار است پرهزینه‌ترین مجموعه تلویزیونی دی سی کامیکس (DC Comics) باشد و آلن هاینبرگ، نویسنده فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز)، شورانر و نویسنده این سریال خواهد بود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده