نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۸

فصل پنجم سریال لوسیفر ۶ قسمت اضافه خواهد داشت

شبکه نتفلیکس اعلام کرد که بنا به درخواست طرفداران، ۶ قسمت به فصل پنجم و پایانی سریال Lucifer اضافه کرده است.

ماه خرداد امسال بود که شبکه نت فلیکس از تمدید سریال Lucifer (لوسیفر) برای فصل پنجم خبر داد که فصل پنجم این سریال قرار است فصل پایانی آن باشد و در ۱۰ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فصل پایانی سریال لوسیفر قرار است دارای قسمت‌های بیشتری باشد. صفحه رسمی شبکه Netflix در توییتر با انتشار توییتی اعلام کرد که فصل پنجم سریال Lucifer قرار است دارای ۶ قسمت اضافه‌تر باشد تا در مجموع فصل پایانی این سریال در ۱۶ قسمت تولید و منتشر شود که این خبر می‌تواند طرفداران این سریال محبوب را بسیار هیجان زده کند که پیش از این از شنیدن خبر به پایان رسیدن سریال Lucifer در فصل پنجم ناراحت و کمی ناامید شده بودند. 

در یک مقایسه، فصل چهارم سریال Lucifer در ۱۰ قسمت تولید و اردیبهشت امسال منتشر شده بود. همچنین سه فصل اول سریال لوسیفر به ترتیب در ۱۳ قسمت، ۱۸ قسمت و ۲۶ قسمت تولید شده و از شبکه فاکس به‌روی آنتن رفته‌اند. وظیفه ساخت سریال Lucifer بر عهده تام کاپینوس است که برای ساخت فصل پنجم و پایانی نیز باز خواهد گشت. سریال لوسیفر که یک سریال پلیسی جنایی-کمدی-درام است، براساس شخصیتی از مجموعه کامیک The Sandman (سندمن) اثر نیل گیمن، سم کیت و مایک درینگن‌برگ، تولید می‌شود که متعلق به شرکت ورتیگو، زیر مجموعه دی سی (DC)، است. 

تام الیس، لورن جرمن، کوین آلخاندرو، دی. بی. وودساید، لزلی-ان برنت، ریچل هریس، تریشا هلفر، ایمی گارسیا، اسکارلت استیوز، کوین رانکین و تام ولینگ، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Lucifer حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر سریال لوسیفر، شبکه نتفلیکس در ماه گذشته از تایید ساخت سریال The Sandman خبر داد که فعلا اطلاعات بیشتری از این سریال مورد انتظار منتشر نشده و تنها می‌دانیم که این سریال قرار است پرهزینه‌ترین مجموعه تلویزیونی دی سی کامیکس (DC Comics) باشد و آلن هاینبرگ، نویسنده فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز)، شورانر و نویسنده این سریال خواهد بود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده