نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۴

سریال لوسیفر برای فصل پنجم و پایانی تمدید شد

شبکه نتفلیکس از تمدید سریال Lucifer برای فصل پنجم خبر داد و اعلام کرد که این سریال در فصل پنجم به پایان خواهد رسید.

اردیبهشت سال گذشته بود که شبکه فاکس در اقدامی غافلگیر کننده برخی از سریال‌های محبوب خود از جمله سریال Lucifer (لوسیفر) را که سه فصل از آن تولید و منتشر شده بود، لغو کرد. پس از این اتفاق شوکه کننده و تلاش طرفداران، سرانجام شبکه نتفلیکس حقوق پخش سریال لوسیفر را به‌دست آورد و این سریال را رسما برای فصل چهارم تمدید کرد. ماه گذشته شبکه Netflix فصل چهارم سریال لوسیفر را که در ۱۰ قسمت تولید شده بود، منتشر کرد که توانست واکنش‌های مثبتی را نیز دریافت کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال برای فصل پنجم و پایانی تمدید شده است. صفحه رسمی این سریال در توییتر با انتشار توییتی اعلام کرد که سریال Lucifer برای فصل پنجم تمدید شده است. همچنین اعلام شد که فصل پنجم این سریال قرار است فصل پایانی آن باشد که در تصویر منتشر شده، لوسیفر در حال سقوط در جهنم است و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Lucifer

جو هندرسون و ایلدی مدرویچ، تهیه کنندگان اجرایی سریال Lucifer نیز با انتشار توییت‌های جداگانه‌ای از طرفداران بابت حمایتی که برای احیای این سریال و در نهایت ساخت فصل پنجم و پایانی آن کردند، تشکر و قدردانی کردند. با این حال، اطلاعات بیشتری از فصل پایانی سریال لوسیفر در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که مانند فصل چهارم، فصل پنجم سریال Lucifer نیز در ۱۰ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۰ از شبکه نتفلیکس منتشر شود. وظیفه ساخت سریال Lucifer بر عهد تام کاپینوس است که انتظار می‌رود در فصل پنجم و پایانی این سریال نیز بازگردد.

سریال لوسیفر که یک سریال پلیسی جنایی-کمدی-درام است، براساس شخصیتی از مجموعه کامیک The Sandman (سندمن) اثر نیل گیمن، سم کیت و مایک درینگن‌برگ، تولید می‌شود که متعلق به شرکت ورتیگو، زیر مجموعه دی سی (DC)، است. تام الیس، لورن جرمن، کوین آلخاندرو، دی. بی. وودساید، لزلی-ان برنت، ریچل هریس، تریشا هلفر، ایمی گارسیا، اسکارلت استیوز، کوین رانکین و تام ولینگ، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Lucifer حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده