نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۵

جوئل کینامن فیلمنامه فیلم The Suicide Squad را فوق العاده خواند

جوئل کینامن، بازیگر نقش ریک فلگ در مصاحبه جدید خود در مورد لحن فیلم The Suicide Squad صحبت کرده و به ستایش از فیلمنامه فیلم پرداخته است.

از اوایل این ماه بود که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) رسما آغاز شد و این مراحل قرار است حدود ۵ ماه در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در آتلانتا طول بکشد و طی این مدت شاهد انتشار تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم مورد انتظار از دنیای دی سی (DC) نیز بوده‌ایم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از لحن قسمت جدید فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) منتشر شده است. در این فیلم قرار است شاهد بازگشت جوئل کینامن، بازیگر نقش ریک فلگ نیز باشیم و حال او در مصاحبه جدید خود با ورایتی به ستایش از فیلمنامه فیلم که توسط جیمز گان نوشته شده، پرداخته و گفته که ظاهرا لحن فیلم نیز کمدی است. کینامن گفت:

او یک فیلمنامه فوق‌العاده نوشته است. فیلمنامه خیلی بامزه و خنده‌دار است و احساس می‌کنم که در حال فیلمبرداری اولین فیلم کمدی خود هستم. بسیاری از افراد در فیلم خنده‌دار و بسیار بامزه هستند و در اطرافم چنین افرادی وجود دارند. این مانند یک تجربه برای یادگیری است.

جیمز گان

این موضوع خیلی جای تعجبی ندارد، چرا که گان پیش از این دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy را کارگردانی کرده بود که لحن کمدی و متفاوتی را در بین‌ فیلم‌های دنیای سینمایی مارول داشته و حال او ممکن است تجربه دیگری از سبک خود را به فیلمی از DC نیز انتقال دهد یا حتی یک تجربه متفاوت‌تر را خلق کند. همچنین در فیلم قرار است شاهد حضور شخصیت‌های جدیدی مثل کینگ شارک و Arm-Fall-Off-Boy نیز باشیم که هر یک پتانسیل خوبی برای خلق صحنه‌های کمدی در فیلم The Suicide Squad دارند. کینامن در ادامه به ستایش از بازی واکین فینیکس در فیلم Joker (جوکر) پرداخته که این فیلم اخیرا به پرفروش‌ترین فیلم با درجه سنی بزرگسال در سراسر جهان تبدیل شده است. کینامن در ادامه گفت:

واکین فینیکس نقش جوکر را فوق‌العاده بازی کرد. او واقعا بازیگر فوق‌العاده‌ای است. دیدن چنین اجرایی در فیلمی که لوگوی DC در آن قرار دارد، شگفت‌انگیز است و این یک فیلم هنری واقعی است. من خواهری دارم که بیماری اسکیزوفرنی دارد و پیش از این نقش‌هایی بازی کرده‌ام که برای اجرای آن به رفتارهای خواهرم توجه کرده بودم و چقدر عملکرد فینیکس در فیلم (مثل شخصی که یک بیماری اسکیزوفرنی دارد) دقیق بود و من واقعا شگفت‌زده شدم.

فیلم Joker

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده