نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تراویس نایت فیلم Uncharted با بازی تام هالند را کارگردانی می‌کند

شرکت سونی پیکچرز کارگردان دیگری برای فیلم Uncharted با بازی تام هالند، انتخاب و معرفی کرده و اطلاعات جدیدی از زمان شروع تولید فیلم نیز منتشر شده است.

ماه گذشته بود که دان تراختنبرگ، کارگردان فیلم Ten Cloverfield Lane (شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد) که درماه دی گذشته کارگردانی فیلم Uncharted (آنچارتد) را بر عهده گرفته بود، از این پروژه جدا شد تا پنجمین کارگردان این فیلم که اقتباسی از یک بازی بسیار محبوب است، را نیز ترک کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان جدید فیلم Uncharted مشخص و معرفی شده است. ددلاین گزارش داد که شرکت سونی پیکچرز در حال انجام مذاکرات نهایی و بستن قرارداد همکاری با تراویس نایت برای کارگردانی فیلم لایو اکشن آنچارتد است. نایت پیش از این وظیفه کارگردانی انیمیشن Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار) و فیلم Bumblebee (بامبل بی) را بر عهده داشته بود و یکی از اعضای تاثیر گذار استودیوی استاپ موشن و انیمیشن‌سازی لایکا نیز محسوب می‌شود.

Spider-Man: Far From Home

با اینکه نایت وعده داده بود که در نظر دارد برای کارگردانی یک انیمیشن استاپ موشن دیگر بازگردد، اما او در فروردین امسال نیز کارگردانی فیلم The Six Billion Dollar Man (مرد شش‌ میلیارد دلاری) را بر عهده گرفت و او یکی از گزینه‌های محبوب استودیوهای هالیوودی نیز شده است. نزدیک به بیش از یک دهه است که سونی به‌دنبال ساخت فیلم آنچارتد است و در حال حاضر و از سال ۹۶، تام هالند، بازیگر نقش مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول، نقش نیتن دریک جوان را در فیلم Uncharted بر عهده دارد. ارت مارکوم، مت هالووی و ریف جودکینز، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم آنچارتد را بر عهده داشته‌اند. فیلم Uncharted قرار است داستان دریک جوان را دنبال کند که با ویکتور سالیوان ملقب به سالی آشنا می‌شود و این داستان در هیچ یک از نسخه‌های بازی Uncharted روایت نشده است. بازی Uncharted که انحصاری کنسول پلی‌استیشن است، تا به امروز بیش از ۴۱ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است.

فیلم Uncharted برای اکران در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم آنچارتد قرار است از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده