نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۶

اسپایدرمن به دنیای سینمایی مارول بازگشت؛ اعلام تاریخ اکران قسمت سوم

سرانجام دیزنی و سونی برای ادامه همکاری به توافق رسیدند و اعلام کردند که مرد عنکبوتی همچنان در دنیای سینمایی مارول باقی خواهد ماند.

ماه مرداد امسال بود که خبر‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه مذاکرات والت دیزنی و سونی پیکچرز در سطوح مختلف با اختلاف نظر مواجه شده و به بن بست خورده که نتیجه آن قطع همکاری دو شرکت و خارج شدن مجموعه فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) از مارول استودیو و مجموعه کوین فایگی بوده است. پس از آن سونی به این خبر واکنش نشان داد که طبق آن، در پی بن بست خوردن مذاکرات مرد عنکبوتی قرار نیست به دنیای سینمایی مارول بازگردد و ماه گذشته نیز تونی وینسیکورا، مدیر عامل سونی پیکچرز گفت که فعلا درهای ادامه حضور این ابرقهرمان محبوب در MCU بسته شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، همه چیز عوض شده و پیتر پارکر دوباره قرار است به خانه‌اش بازگردد. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، والت دیزنی و مارول استودیو سرانجام با سونی پیکچرز به توافق جدیدی دست پیدا کرده‌اند تا اسپایدرمن همچنان به کار خود در دنیای سینمایی مارول ادامه دهد.

Spider-Man: Far From Home

در حال حاضر این توافق شامل قسمت سوم فیلم Spider-Man می‌شود که مرد عنکبوتی می‌تواند در یکی از فیلم‌های آینده دنیای سینمایی مارول نیز حضور داشته باشد که هنوز این فیلم مشخص نشده است. علاوه بر این، تاریخ اکران فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن ۳) با بازی تام هالند که فعلا دارای نام نیست، نیز مشخص شده که طبق آن، این فیلم قرار است در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) اکران شود. بااین حال، اطلاعاتی از تیم نویسندگان و کارگردان این فیلم منتشر نشده است. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در بیانیه مشترک منتشر شده گفت:

من بسیار هیجان‌زده هستم که ماجراجویی اسپایدی قرار است در دنیای سینمایی مارول ادامه پیدا کند و من و همه در مارول استودیو برای ادامه کار روی این شخصیت هیجان‌زده هستیم. مرد عنکبوتی یک نماد و قهرمان قدرتمند است که داستان آن مورد توجه همه سنین و مخاطبان در سراسر جهان قرار گرفته است. همانطور که سونی در حال گسترش دنیای عنکبوتی خود است، اسپایدرمن تنها ابرقهرمانی است که می‌تواند در هر دو مجموعه حضور داشته باشد و هیچکس نمی‌داند که در آینده چه اتفاقات شگفت‌انگیزی رخ خواهد داد.

کوین فایگی

در حال حاضر اطلاعات بیشتری منتشر نشده، اما این خبر می‌تواند باعث خوشحالی طرفداران دنیای سینمایی مارول شود که نزدیک به دو ماه در تلاش بودند تا این شخصیت محبوب دوباره به MCU بازگردد و حال آن‌ها می‌توانند حداقل برای دو فیلم دیگر از ادامه حضور اسپایدرمن مطمئن باشند. منابع نزدیک می‌گویند که در توافق جدید دیزنی ۲۵ درصد از سود فروش فیلم Spider-Man 3 را دریافت خواهد کرد و در عوض ممکن است شاهد حضور این شخصیت در دنیای عنکبوتی سونی نیز باشیم که این موضوع هنوز تایید نشده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده