نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۸

تراویس نایت وظیفه کارگردانی فیلم The Six Billion Dollar Man را بر عهده گرفت

تراویس نایت، کارگردان فیلم Bumblebee، به عنوان کارگردان فیلم The Six Billion Dollar Man با بازی مارک والبرگ، انتخاب و معرفی شد.

فیلم The Six Billion Dollar Man (مرد شش‌ میلیارد دلاری) یکی از پروژه‌هایی است که کمپانی برادران وارنر سال‌ها به دنبال ساخت آن بوده، اما تاکنون بارها ساخت و تاریخ اکران این فیلم عقب افتاده و اکنون این فیلم اکشن و علمی تخیلی تاریخ اکرانی نیز ندارد. این فیلم قرار است یک بازسازی براساس یک سریال قدیمی باشد که بین سال‌های ۱۹۷۳ تا ۱۹۷۸ تولید و منتشر شده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان فیلم The Six Billion Dollar Man انتخاب و معرفی شده است. تراویس نایت که پیش از این وظیفه کارگردانی انیمیشن Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار) و فیلم Bumblebee (بامبل بی) را در کارنامه خود داشته، پس از توافق با برادران وارنر وظیفه کارگردانی این بازسازی را بر عهده گرفته است. 

با اینکه پیش از این نایت گفته بود که برای کارگردانی یک انیمیشن استاپ موشن جدید به استودیوی لایکا باز خواهد گشت، اما به نظر می‌رسد که پیش از بازگشت به این استودیو، او قرار است یک فیلم دیگر را نیز کارگردانی کند. همچنین پیش از این تصور می‌شد که نایت برای کارگردانی فیلم Bumblebee 2 (بامبل بی ۲) بازگردد که فعلا حضور یا عدم حضور او در این فیلم نامشخص است. مارک والبرگ قرار است نقش اصلی فیلم The Six Billion Dollar Man را بازی کند. این فیلم براساس رمان Cyborg (سایبورگ) اثر مارتین کیدن و یک سریال تلویزیونی کوتاه و قدیمی به‌ همین نام، در دست ساخت و تولید است که داستان یک افسر نظامی به‌نام استیو آستین را روایت می‌کند که بخشی از یک برنامه محرمانه دولتی است و پس از یک حادثه بسیار وحشتناک به مرگ بسیار نزدیک می‌شود. استیو با کمک فناوری پیشرفته احیا می‌شود و با توانایی فوق‌العاده‌ای به زندگی باز می‌گردد و به اولین انسان بیونیک جهان تبدیل می‌شود.

بیل دوبوک، نویسنده فیلم The Accountant (حسابدار)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Six Billion Dollar Man را بر عهده دارد. با این حال، اطلاعات بیشتری از جمله تاریخ اکران، شروع فیلمبرداری و همچنین حضور دیگر بازیگران در این فیلم منتشر نشده است. نایت تاکنون دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار نیز شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده