نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

حضور شخصیت زاتانا در فیلم The Suicide Squad تکذیب شد

جیمز گان حضور شخصیت زاتانا را در فیلم The Suicide Squad تکذیب کرد، اما گفت که به‌زودی خبرهای جدیدی در مورد بازیگران فیلم منتشر خواهد شد.

مدتی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شخصیت زاتانا ممکن است در فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) حضور داشته باشد که این خبر طرفداران دنیای کامیک DC (دی سی) و این شخصیت را هیجان زده کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور این شخصیت در این فیلم تکذیب شده است. جیمز گان، کارگردان قسمت جدید فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) در پاسخ به سوال یکی از طرفداران در توییتر شایعات منتشر شده مبنی بر حضور شخصیت زاتانا در فیلم را تکذیب کرد و گفت این شایعه درست نیست. اگرچه صحبت گان ممکن است طرفداران این شخصیت را ناامید کرده باشد، اما گان توضیح داد که شایعات زیادی در اطراف پروژه وجود دارد که بیشتر این شایعه‌ها واقعیت ندارند و به‌طور مثال، شخصیت زاتانا هیچگاه قرار نبوده بخشی از پروژه باشد و گان این شخصیت را برای اعضای گروه جوخه انتحار هرگز در نظر نگرفته بود.

جیمز گان

گان همچنین وعده داد که خبرهای بیشتری در مورد بازیگران فیلم The Suicide Squad قرار است در آینده نزدیک منتشر شود و احتمالا با شروع مراحل فیلمبرداری می‌توانیم سرانجام شاهد اعلام فهرست رسمی بازیگران فیلم و شخصیت‌هایی که قرار است بازی کنند، باشیم. همچنین هنوز احتمال اضافه شدن بازیگران بیشتری به پروژه نیز وجود دارد. این در حالی است که آذر سال گذشته خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه کمپانی برادران وارنر و DC در حال گفتگو و صحبت برای ساخت فیلم Zatanna هستند، اما تا به امروز به ساخت این پروژه چراغ سبز نشان داده نشده استمارگو رابی، جای کورتنی، وایولا دیویس، جوئل کینامن، ادریس البا، جان سینا، دیوید دستمالچیان، دنیلا ملکیور، فلولا بورگ، ناتان فیلیون، تایکا وایتیتی، استیو ایجی، پیتر کاپالدی، استورم رید و پیت دیویدسون، از جمله بازیگرانی هستند که گفته می‌شود قرار است در فیلم The Suicide Squad حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند.

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. همچنین انتظار می‌رود که مراحل فیلمبرداری و تولید قسمت جدید فیلم Suicide Squad از تاریخ ۲۳ سپتامبر امسال (۱ مهر) در آتلانتا در ایالت جورجیا آغاز شود. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده