نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۴

تاریخ انتشار احتمالی سریال ویچر فاش شد

به‌نظر می‌رسد که صفحه رسمی نتفلیکس در فیسبوک به اشتباه تاریخ انتشار سریال The Witcher و فصل دوم سریال You را فاش کرده است.

اواخر ماه تیر و در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 بود که شبکه نت فلیکس اولین تیزر تریلر رسمی سریال The Witcher (ویچر) را منتشر کرد که این تریلر حاوی تصاویر امیدوار کننده‌ای از این سریال فانتزی بود، اما هنوز تاریخی برای انتشار این سریال اعلام نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که تاریخ انتشار فصل اول سریال ویچر فاش شده است. به نقل از CBR، به‌تازگی صفحه رسمی شبکه Netflix در فیسبوک اطلاعاتی از زمان باقی مانده تا انتشار فیلم و سریال‌های خود را منتشر کرده که طبق آن، سریال The Witcher قرار است در تاریخ ۱۷ دسامبر امسال (۲۶ آذر) از این سرویس استریم منتشر شود. با این حال، شبکه نتفلیکس خیلی سریع این پست را پاک کرد و تاکنون واکنش رسمی دیگری به این خبر نداشته است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

تاریخ فاش شده سریال The Witcher  و فصل دوم سریال You

سریال The Witcher تنها سریالی نیست که تاریخ انتشار آن طبق این تصویر فاش شده و طبق آن، تاریخ انتشار فصل دوم سریال You (شما) نیز مشخص شده که براساس این تصویر، فصل دوم این سریال مورد انتظار در تاریخ ۳۰ دسامبر امسال (۹ دی) منتشر خواهد شد. با این حال، این تاریخ‌ها ممکن است رسمی نباشد و نتفلیکس در نهایت تاریخ‌های متفاوتی را اعلام کند، اما پیش از این نیز شاهد فاش شدن تاریخ انتشار سریال‌های این سرویس استریم به این صورت بوده‌ایم. هنری کویل، فریا آلن، آنیا چالوترا، آنا شافر، جودی می، میمی دیونی، تریکا ویلسون-رید، میلی برادی، آدام لوی، بیورن هیریون هارلدسون، می‌آنا بورینگ، ربکا بنسون، شین اتول، لوک نیل، متیو نیل، توبی بمتفا، سانی سرکیس، رادریک هیل، اینگه بکمن، شارلوت اولری، ناتاشا کالزک، امیت شاه و تام کنتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Witcher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین پن بدجلی، امبر چایلدرز، ویکتوریا پدرتی، چارلی بارنت، رابین لرد تیلور، جنا اورتگا، جیمز اسکولی، آدوین براون، کارملا زومبادو، کریس دی الیا و ماریل اسکات، از جمله بازیگرانی هستند که به جمع بازیگران فصل دوم سریال You اضافه شده‌‌اند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده