نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳

نوشتن داستان انیمیشن Toy Story 4 به شکل مخفیانه پیش از انتشار قسمت سوم آغاز شده بود

طبق گفته جاش کولی، کار روی فیلمنامه و داستان انیمیشن Toy Story 4 به شکل مخفیانه پیش از انتشار قسمت سوم آن آغاز شده بود.

از فردا سرانجام اکران انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴) آغاز خواهد شد که هم اکنون نقدهای آن نیز منتشر شده و قسمت چهارم انیمیشن Toy Story (داستان اسباب‌بازی) بار دیگر توانسته با تحسین منتقدان مواجه شود و اکنون جدیدترین اثر شرکت والت دیزنی و استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار آماده یک شروع قوی در گیشه تابستانی سال ۲۰۱۹ می‌شود که چندان روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پیکسار کار روی این انیمیشن سینمایی را بسیار زودتر از انتظار آغاز کرده بود. انیمیشن Toy Story 3 (داستان اسباب‌بازی ۳) حدود ۱۱ سال پس از انیمیشن Toy Story 2 (داستان اسباب‌بازی ۲) اکران شد که در ابتدا بسیاری اعتقاد داشتند که قسمت دوم نیازی به دنباله ندارد، اما قسمت سوم به یک پایان بندی قوی برای سه‌گانه انیمیشن Toy Story تبدیل شد.

Toy Story 4

حال پس از ۹ سال شاهد اکران انیمیشن Toy Story 4 هستیم که در حال حاضر قرار است آخرین دنباله برای انیمیشن‌های پیکسار باشد. حال در مصاحبه با ComingSoon، جاش کولی، کارگردان این انیمیشن گفت که کار روی قسمت چهارم انیمیشن داستان اسباب بازی پیش از اکران انیمیشن Toy Story 3 آغاز شده بود و اندرو استنتون که سابقه حضور در تیم نویسندگان تمامی قسمت‌ها را داشته، وظیفه کار روی ایده و داستان احتمالی برای ساخت قسمت چهارم انیمیشن Toy Story را در روزهای اولیه آن بر عهده داشت که در آن زمان او باید به شکل مخفیانه و بدون اطلاع کسی روی آن کار می‌کرد. کولی گفت:

اندرو استنتون که یکی از نویسندگانی است که در تمامی قسمت‌های انیمیشن Toy Story حضور داشته و یکی از پدرخوانده‌های داستان اسباب بازی است، در واقع کار روی ایده اولیه و داستان قسمت چهارم آن را پیش از تکمیل و انتشار قسمت سوم آغاز کرده بود، اما او مثل یک راز این موضوع را مخفی نگه داشت و ما (کارکنان پیکسار) از این موضوع خبر نداشتیم.

Andrew Stanton at the Finding Dory

این در واقع نشان می‌دهد که چرا لی آنکریچ در زمان اکران انیمیشن Toy Story 3 از ساخت قسمت چهارم خبر نداشت و گفته بود که هیچ برنامه‌ای نیز برای آن وجود ندارد و او تنها از این موضوع اطلاع نداشت. ایده ساخت انیمیشن داستان اسباب بازی 4 از غیبت بو پیپ در قسمت سوم شکل گرفت و در نهایت این ایده رشد کرد و وارد مراحل تولید شد. با این حال، پیکسار فعلا برنامه‌ای برای ساخت دنباله برای هیچ یک از انیمیشن‌های خود ندارد و حداقل در حال حاضر نباید منتظر ساخت انیمیشن Toy Story 5 باشیم. انیمیشن Onward (به پیش) و انیمیشن Soul (روح)، انیمیشن‌های بعدی پیکسار هستند که این دو انیمیشن که کاملا اورجینال هستند، برای اکران در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۰ (۱۶ اسفند ۱۳۹۸) و تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۰ (۳۰ خرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده‌اند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده