نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

اکران فیلم A Quiet Place 2 جلو افتاد

شرکت پارامونت پیکچرز از تغییر تاریخ اکران فیلم A Quiet Place 2 و فیلم Playing With Fire خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت پارامونت پیکچرز تاریخ اکران چند فیلم خود را تغییر داده است. این شرکت اعلام کرد که فیلم A Quiet Place 2 (یک مکان ساکت ۲) که پیش از این برای اکران در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده بود، اکنون قرار است دو ماه زودتر و در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۰ (۱ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود. این فیلم ترسناک در تاریخ اکران جدید خود باید با فیلم I Still Believe از شرکت لاینزگیت در گیشه رقابت کند. مانند قسمت اول، جان کرازینسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت) را بر عهده دارد. مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم قرار است از ماه جولای ۲۰۱۹ (تیر یا مرداد ۱۳۹۸) آغاز شود. 

A Quiet Place

امیلی بلانت، بازیگر نقش اولین ابوت، میلیسنت سیموندز، بازیگر قش ریگن ابوت و نوآ جوپ، بازیگر نقش مارکوس ابوت که سه بازیگر از چهار بازیگر اصلی قسمت اول بودند، برای نقش آفرینی دوباره در نقش‌های خود در فیلم A Quiet Place 2 باز خواهند گشت. همچنین کیلین مورفی جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران این فیلم ترسناک و آخر الزمانی برای بازی در یک نقش نامشخص، اما مهم اضافه شده است. قسمت اول فیلم A Quiet Place موفق شد ۳۳۲ میلیون دلار در سراسر جهان که شامل بیش از ۱۸۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۱۴۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کند. بودجه ساخت این فیلم تنها ۱۷ میلیون دلار بوده است.

همچنین به‌تازگی اکران فیلم Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت) تا تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن ۱۳۹۸) عقب افتاده است و حال پارامونت اعلام کرد که فیلم Playing with Fire (بازی با آتش) که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۰ (۱ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود و اکنون فیلم A Quiet Place 2 به این تاریخ نقل مکان کرده، اکنون قرار است به‌جای فیلم Sonic (سونیک)، در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود. جان سینا، برایانا هیلدبرند، جودی گریر، کیگان-مایکل کی و جان لگویزمائو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Playing with Fire حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند و کارگردانی این فیلم کمدی بر عهد اندی فیکمن بوده است.

جان سینا

فیلم Playing with Fire در تاریخ اکران خود باید با رقیبان قدرتمندی مثل فیلم Doctor Sleep (دکتر اسلیپ)، فیلم Last Christmas (آخرین کریسمس) و فیلم Midway (میدوی) در گیشه رقابت کند که عملکرد خوب فیلم Instant Family‌ (خانواده فوری) در سال گذشته باعث شده تا پارامونت فیلم کمدی و خانوادگی دیگری را برای اکران در مدت زمان مشابه در نظر بگیرد تا این فیلم شانس رقابت خوبی را در ایام روز شکرگزاری و کریسمس در گیشه داشته باشد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده