نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۵

تاریخ اکران دنباله فیلم A Quiet Place اعلام شد

کمپانی پارامونت پیکچرز تاریخ اکران دنباله فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت) را رسما تایید و اعلام کرد.

ماه اردیبهشت امسال بود که پارامونت پیکچرز از در دست ساخت بودن دنباله فیلم A Quiet Place خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران این فیلم ترسناک که هنوز نام و عنوان رسمی ندارد، مشخص و اعلام شده است. کمپانی پارامونت پیکچرز اعلام کرد که دنباله فیلم A Quiet Place قرار است در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) به روی پرده‌های سینما برود. هنوز اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست و هنوز مشخص نیست که فیلم A Quiet Place 2 (یک مکان ساکت ۲) قرار است ادامه داستان و ماجراهای خانواده قسمت اول را دنبال کند یا قرار است در این فیلم شاهد یک داستان و ماجراجویی دیگر در نقطه دیگری از دنیا باشیم. با این حال، اندرو فرم تایید کرد که جان کرازینسکی بخشی از تیم تولید این فیلم خواهد بود.

A Quiet Place

پیش‌بینی می‌شود که کرازینسکی برای نوشتن فیلمنامه و احتمالا کارگردانی دنباله فیلم A Quiet Place بازگردد و همچنین او به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور خواهد داشت. از ماه فروردین امسال فیلم A Quiet Place اکران خود را آغاز کرد و این فیلم با استقبال و تحسین منتقدان و تماشاگران مواجه شد. اکران این فیلم ماه گذشته به پایان رسیده و این فیلم علاوه بر دریافت نقدهای بسیار مثبت از منتقدان، توانسته بیش از ۳۳۲ میلیون دلار در سراسر جهان که شامل بیش از ۱۸۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۱۴۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کند. بودجه ساخت فیلم A Quiet Place تنها ۱۷ میلیون دلار بوده است.

امیلی بلانت در نقش اولین ابوت، جان کرازینسکی در نقش لی ابوت، میلیسنت سیموندز در نقش ریگن ابوت و نوآ جوپ در نقش مارکوس ابوت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم A Quiet Place حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین کارگردانی این فیلم بر عهده جان کرازینسکی، بازیگر سریال Tom Clancy's Jack Ryan (تام کلنسی جک رایان)، سریال The Office (آفیس) و کارگردان، تهیه کننده و نویسنده فیلم The Hollars و همچنین فیلم Brief Interviews with Hideous Men، بوده است. برایان وودز، اسکات بک و جان کرازینسکی نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده