نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۵

تصاویر رسمی جدیدی از فیلم Terminator: Dark Fate با محوریت شخصیت‌های آن منتشر شد

سرانجام شرکت پارامونت پیکچرز تصاویر رسمی جدیدی از فیلم Terminator: Dark Fate را منتشر کرده است.

اواخر سال گذشته بود که کمپانی پارامونت پیکچرز سرانجام نام رسمی فیلم Terminator 6 (ترمیناتور 6) را تایید و اعلام کرد. این فیلم قرار است با نام Terminator: Dark Fate (ترمیناتور: سرنوشت تاریک) به روی پرده‌های سینما برود که پیش از این به عنوان نام تولیدی این فیلم اعلام شده بود. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از قسمت جدید فیلم Terminator (ترمیناتور) منتشر شده است. در این تصاویر شاهد بازگشت آرنولد شوارزنگر، بازیگر نقش ترمیناتور و لیندا همیلتون، بازیگر نقش سارا کانر هستیم و علاوه بر این، در این تصاویر شخصیت‌های جدید این فیلم از جمله ترمیناتور جدید با بازی گابریل لونا، دنی راموس با بازی ناتالیا ریز و شخصیت دیگو بونتا و گریس با بازی مکنزی دیویس، نیز دیده می‌شوند. همچنین قابل انتظار است که در پنل کمپانی پارامونت در سینماکان شاهد انتشار اولین تریلر یا ویدیوی رسمی فیلم Terminator: Dark Fate نیز باشیم که زمان انتشار آن به صورت آنلاین مشخص نخواهد بود. شما در ادامه می‌توانید اولین تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار را مشاهده کنید:

اولین تصویر فیلم Terminator: Dark Fate

 آرنولد شوارزنگر در نقش ترمیناتور، لیندا همیلتون در نقش سارا کانر، مکنزی دیویس در نقش گریس، گابریل لونا در نقش ترمیناتور، ناتالیا ریز در نقش دنی راموس، دیگو بونتا، تریستان اوجوا، انریکه آرسه و آلیسیا بوراچرو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Terminator: Dark Fate حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی قسمت جدید فیلم Terminator بر عهده تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (ددپول) بوده است. فیلم Terminator: Dark Fate قرار است دنباله مستقیم فیلم Terminator 2: Judgement Day (ترمیناتور ۲: روز داوری) باشد و داستان و اتفاقات قسمت سوم تا پنجم این مجموعه را که شامل سه فیلم Terminator 3: Rise of the Machines (ترمیناتور ۳: خیزش ماشین‌ها)، فیلم Terminator Salvation (ترمیناتور رستگاری) و فیلم Terminator Genisys (ترمیناتور: پیدایش) می‌شود، کاملا نادیده گرفته است.

فیلم Terminator: Dark Fate برای اکران در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. جیمز کامرون، کارگردان دو قسمت ابتدایی فیلم ترمیناتور پس از سال‌ها بار دیگر به عنوان تهیه کننده در این فیلم بازگشته و روی روند ساخت آن نظارت کامل داشته است. همچنین تام هولکنبورگ ملقب به جانکی ایکس‌ال، وظیفه ساخت و ضبط موسیقی متن فیلم Terminator: Dark Fate را بر عهده دارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده