نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۹

لیندا همیلتن به مجموعه ترمیناتور بازخواهد گشت

لیندا همیلتن، بازیگر نقش سارا کانر در مجموعه Terminator (ترمیناتور)، در ریبوت این مجموعه که کارگردانی آن را تیم میلر بر عهده دارد، حضور خواهد داشت.

تیم میلر، کارگردان جدید فیلم بعدی مجموعه Terminator (ترمیناتور) و جیمز کامرون، خالق و تهیه‌کننده این مجموعه، حضور لیندا همیلتن، ستاره فیلم Terminator 2: Judgment Day (ترمیناتور ۲: روز داوری) را در قسمت جدید این فیلم تأیید کردند و گفتند که وی بار دیگر ایفاگر همان نقش سارا کانر معروف خواهد بود. سایت هالیوود ریپوتر چنین گزارش کرده است که تیم میلر و جیمز کامرون در حال ساخت سه‌گانه‌ای جدید از این مجموعه هستند. این دو به همراه نویسندگانی همچون دیوید گویر، نویسنده مجموعه تلویزیونی Dark Angel (فرشته تاریکی)، جاش فریدمن، خالق اسپین‌آف مجموعه ترمیناتور، یعنی سریال Terminator: The Sarah Connor Chronicles (نابودگر: ماجراهای سارا کانر) و چارلز ایگلی، یکی از نویسندگان سریال The Walking Dead (مردگان متحرک)، در حال کار روی فیلمنامه قسمت جدید مجموعه ترمیناتور هستند.

شخصیت‌های کاملاً جدیدی نیز در قسمت ششم مجموعه ترمیناتور معرفی خواهند شد، ولی آرنولد شوارزنگر و لیندا همیلتن برای حفظ چهارچوب کلی داستان حضور خواهند داشت

جیمز کامرون که حقوق مربوط به مجموعه ترمیناتور را بار دیگر در سال ۲۰۱۹ به دست خواهد آورد، تهیه‌کنندگی فیلم جدید را بر عهده خواهد داشت و دیوید الیسون، مدیرعامل کمپانی اسکای‌دنس میدیا نیز دیگر تهیه‌کننده قسمت ششم فیلم ترمیناتور خواهد بود. پیش از این نیز در اخبار مرتبط با مجموعه ترمیناتور خواندیم که جیمز کامرون، تیم میلر را به‌عنوان کارگردان قسمت ششم این مجموعه انتخاب کرده است. صحبت‌های جیمز کامرون در رابطه با حضور لیندا هملیتن در ریبوت مجموعه ترمیناتور را با هم می‌خوانیم:  

لیندا همیلتن یکی از بازیگران زن برجسته و از ستارگان ژانر اکشن بوده است و حضور دوباره این جنگجوی کارکشته در مجموعه ترمیناتور خبر بزرگی تلقی می‌شود. بازیگران مرد ۵۰ و ۶۰ ساله‌ای اکنون در صحنه حضور دارند و در فیلم‌ها حساب آدم‌های بد را می‌رسند، ولی از زن‌ها خبری نیست.

Terminator

پیش از این نیز حضور آرنولد شوارزنگر در ریبوت مجموعه ترمیناتور تأیید شده بود. آرنولد شوارزنگر و لیندا همیلتن در قسمت اول فیلم ترمیناتور که در سال ۱۹۸۴ اکران شد حضور داشتند و در دنباله این فیلم نیز در کنار یکدیگر نقش‌آفرینی کردند.

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر، جیمز کامرون و تیم میلر قصد دارند داستان فیلم جدید را به‌عنوان دنباله‌ای مستقیم از فیلم Terminator 2: Judgment Day روایت کنند. صحبت‌های این دو را در این رابطه می‌خوانیم:

ما به دنبال زنی ۱۸ ساله هستیم تا بخش اصلی داستان جدید را بر اساس این شخصیت شکل دهیم. همچنان پیچ‌وتاب‌های زمانی را خواهیم داشت؛ شخصیت‌هایی از آینده و حال در این فیلم حضور خواهند داشت. شخصیت‌های کاملاً جدیدی نیز معرفی خواهند شد، ولی آرنولد شوارزنگر و لیندا همیلتن را نیز خواهیم داشت، چون می‌خواهیم چهارچوب کلی داستان حفظ شود.

جیمز کامرون حقوق مجموعه ترمیناتور را به ازای مبلغ باورنکردنی یک دلار به گیل آن هورد، تهیه‌کننده باسابقه سینمای هالیوود فروخت؛ جیمز کامرون در ازای این معامله، درخواست کارگردانی فیلم ترمیناتور و نیز حضور آرنولد شوارزنگر در یکی از نقش‌های اصلی را داشت. قسمت اول مجموعه ترمیناتور به فروش ۷۸ میلیون دلاری در گیشه دست یافت و البته پس از اکران این فیلم انتظارات برای ساخت دنباله آن بسیار بالا رفت و جیمز کامرون نیز با ساخت قسمت دوم مجموعه ترمیناتور در سال ۱۹۹۱ به‌خوبی انتظارات را از این مجموعه برآورده ساخت. قسمت دوم این مجموعه به فروش جهانی ۵۲۰ میلیون دلاری دست یافت. پس از ساخت این فیلم بود که جیمز کامرون از مجموعه ترمیناتور کنار کشید. سه فیلم دیگر از این مجموعه با عناوین Terminator 3: Rise of the Machines (ترمیناتور ۳: خیزش ماشین‌ها)، Terminator: Salvation (ترمیناتور: رستگاری) و Terminator: Genisys (ترمیناتور: پیدایش) نیز ساخته شد، ولی این سه فیلم نتوانستند طرفداران این مجموعه را راضی کنند. فیلم آخر این مجموعه فروش جهانی ۴۴۰ میلیون دلاری را تجربه کرد.

گفتنی است آخرین فیلمی که از تیم میلر روی پرده سینما رفت، فیلم کمیکی و متفاوت Deadpool (دِدپول) بود که با استقبال بسیار زیادی از طرف منتقدین و تماشاچیان همراه شد. این فیلم در گیشه نیز موفق بود و نزدیک ۷۸۴ میلیون دلار فروش داشت.     


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده