نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۳

موسیقی فیلم Terminator: Dark Fate را جانکی ایکس ال خواهد ساخت

تام هولکنبورگ ملقب به جانکی ایکس‌ال، به احتمال فراوان وظیفه ساخت موسیقی متن فیلم مورد انتظار Terminator: Dark Fate را بر عهده خواهد گرفت.

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، مسئولان سازنده فیلم مورد انتظار Terminator: Dark Fate (ترمیناتور: سرنوشت تاریک) در نظر دارند بخش آهنگسازی این فیلم را به جانکی ایکس‌ال، آهنگساز با سابقه هلندی سینمای هالیوود بسپارند. جانکی ایکس‌ال بیشتر برای ساخت موسیقی متن فیلم‌هایی چون فیلم Mad Max: Fury Road (مکس دیوانه: جادهٔ خشم)، فیلم Black Mass (عشای شیطانی)، فیلم Deadpool (ددپول) و فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) در همکاری با هانس زیمر، شناخته شده است. در طول سال ۲۰۱۸، او وظیفه ساخت موسیقی متن فیلم Tomb Raider (توم ریدر) و فیلم Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشتهٔ جنگ) را نیز بر عهده داشته است. وی آهنگسازی فیلم Mortal Engines (موتورهای فانی) کریستین ریورز را نیز انجام داده است که این فیلم اصلاً به مذاق منتقدین خوش نیامد و در گیشه نیز شکستی بدی را تجربه کرد و با بودجهٔ بیش از ۱۰۰ میلیون دلار، فروشی ۸۳ میلیون دلاری داشته است.

Terminator

چند روز پیش بود که کمپانی پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) اعلام کرد که این فیلم قرار است با نام Terminator: Dark Fate (ترمیناتور: سرنوشت تاریک) روی پرده‌ٔ سینما برود که پیش از این جیمز کامرون اعلام کرده بود که این نام تولیدی این فیلم است و در نهایت ممکن است نام رسمی ریبوت فیلم Terminator نیز باشد. جیمز کامرون پس از ساخت فیلم Terminator 2: Judgment Day (ترمیناتور ۲: روز داوری)، بعد از مدت‌ها قرار است در ساخت فیلمی جدید از این مجموعهٔ علمی تخیلی، وظیفه‌ای را بر عهده داشته باشد. جیمز کامرون داستان فیلم دوم این مجموعه را به گونه‌ای خاتمه داد که دیگر شانسی برای کارگردانی فیلم‌های بعدی این مجموعه نداشته باشد، اما از آنجایی که در سال ۲۰۱۹ قرار است باری دیگر حقوق ساخت فیلمی بر اساس داستان ترمیناتور را به‌ دست بیاورد، در سری جدید این مجموعه، نقش تهیه‌کننده را در پروژهٔ جدید ایفا خواهد کرد. در کنار کامرون، دیوید الیسون از کمپانی اسکای دنس (Skydance) حضور دارد و تهیه‌کننده این پروژه خواهد بود. جیمز کامرون پس از مدت‌ها، سرانجام می‌تواند کنترل کاملی بر مجموعهٔ علمی تخیلی مورد علاقهٔ خود داشته باشد و تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم جدید را بر عهده خواهد داشت.

جانکی ایکس‌ال ساخت موسیقی متن فیلم‌هایی چون فیلم Mad Max: Fury Road، فیلم Black Mass، فیلم Deadpool و فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice را عهده‌دار بوده است

همچنین رسماً اعلام شد که فیلم Terminator: Dark Fate قرار است دنبالهٔ مستقیم فیلم Terminator 2: Judgement Day (ترمیناتور ۲: روز داوری) باشد و داستان و اتفاقات قسمت سوم تا پنجم این مجموعه را که شامل سه فیلم Terminator 3: Rise of the Machines (ترمیناتور ۳: خیزش ماشین‌ها)، فیلم Terminator Salvation (ترمیناتور رستگاری) و فیلم Terminator Genisys (ترمیناتور: پیدایش) می‌شود، کاملاً نادیده گرفته شده است. فیلم Terminator: Dark Fate برای اکران در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است که در این تاریخ باید با رقیب سر سختی به نام ریبوت فیلم Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی) در گیشه رقابت کند و به نظر پارامونت پیکچرز در نظر ندارد تغییری را در زمان اکران قسمت جدید فیلم Terminator نیز ایجاد کند.

آرنولد شوارزنگر در نقش ترمیناتور، لیندا همیلتون در نقش سارا کانر، مکنزی دیویس در نقش گریس، گابریل لونا در نقش ترمیناتور، ناتالیا ریز در نقش دنی راموس، دیگو بونتا، تریستان اوجوا، انریکه آرسه و آلیسیا بوراچرو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Terminator: Dark Fate حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده