نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

اطلاعات جدید سریال ارباب حلقه ها یکی از نظریه‌های محبوب آن را رد کرد

با توجه به اطلاعات جدید منتشر شده، یکی از نظریه‌های محبوب سریال The Lord of the Rings رد، اما یک نظریه محبوب دیگر مطرح شده است.

آمازون در حال ساخت سریال The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) است، اما اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات آن در دسترس نیست و همین موضوع باعث ایجاد نظریه‌های بسیاری در مورد این سریال شده است. محبوب‌ترین نظریه طرفداران که حتی شایعاتی نیز در مورد آن منتشر شده بود، این بود که تمرکز سریال ارباب حلقه ها قرار است روی آراگورن جوان باشد. با این حال، اخیرا اطلاعات جدیدی از این سریال منتشر شده که طبق آن، به نظر می‌رسد که اتفاقات سریال The Lord of the Rings قرار است در دوره دوم جریان داشته باشد. آراگورن در دوره سوم سرزمین میانه متولد شده و بدین ترتیب این شخصیت قرار نیست در این سریال حضور داشته باشد و بدین ترتیب یکی از محبوب‌ترین نظریه‌های سریال ارباب حلقه ها با این اطلاعات رد شده است. 

با این حال، نظریه جدید دیگری برای سریال The Lord of the Rings منتشر شده که خیلی زود محبوبیت زیادی را نیز در بین طرفداران این مجموعه پیدا کرده است. طبق این نظریه، اتفاقات سریال ارباب حلقه‌ها در دوره دوم جریان دارد و تمرکز آن روی عصر نومه نور است و اتفاقات اصلی سریال قرار است در جزیره نومه‌نور جریان داشته باشد. در دنیای افسانه‌ای جی. آر. آر. تالکین، دوره دوم به مدت ۳۴۴۱ سال طول کشید که در این دوره، اتفاقات بسیار مهمی در سرزمین میانه رخ داده است. یک کاربر توییتری به نام Dudeseid نیز خلاصه‌ای را از اتفاقات مهمی که در دوره دوم سرزمین میانه رخ داده بود، ارائه داده که از جمله آن می‌توان به ساخت حلقه‌های قدرت از جمله حلقه یگانه، جنگ الف‌ها و سائورون، سقوط نومه‌نور، منشا طمع دارندگان حلقه و به وجود آمدن نازگول و آخرین اتحاد برای سرنگونی سائورون، اشاره کرد.

اطلاعات بیشتری از سریال The Lord of the Rings در دسترس نیست و در حال حاضر اطلاعاتی از زمان انتشار، بازیگران یا حتی نام رسمی آن منتشر نشده است. همچنین فیلم Tolkien (تالکین) نیز قرار است در تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۹ (۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران شود که نیکلاس هولت نقش جی. آر. آر. تالکین را بر عهده دارد و چند روز پیش دومین تریلر این فیلم منتشر شده بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده