نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵

آراگورن جوان احتمالا در سریال ارباب حلقه ها حضور خواهد داشت

طبق اطلاعاتی که اخیرا فاش شده، ممکن است در سریال The Lord of the Rings شاهد حضور نسخه جوان‌تر شخصیت آراگورن باشیم.

در ماه آبان سال گذشته، آمازون ساخت سریالی بر اساس کتاب و مجموعه ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings) را رسما تایید و اعلام کرد. انتظار می‌رود که اولین فصل این سریال حداقل دو سال دیگر از شبکه آمازون پرایم منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است شاهد حضور نسخه جوان‌تر یکی از شخصیت‌های بسیار محبوب سه گانه فیلم The Lord of the Rings در سریال آن باشیم. گروه طرفداران ارباب حلقه‌ها که وان‌رینگ (TheOneRing) نام دارد، طی هفته‌های گذشته اطلاعات جدیدی از سریال The Lord of the Rings را منتشر کرده است و حال با اینکه هنوز مشخص نیست چند شخصیت در این سریال حضور خواهند داشت؛ اما این وب‌سایت مدعی شده که تمرکز سریال احتمالا روی شخصیت آراگورن جوان خواهد بود.

The Lord of the Rings

دیدن یک نسخه جدید و جوان‌تر از شخصیت افسانه‌ای آراگورن می‌تواند جالب و هیجان‌انگیز باشد. پیش از این در سه‌گانه ارباب حلقه ها به کارگردانی پیتر جکسون، ویگو مورتنسن نقش آراگورن را بازی کرده بود. در ادامه وان‌رینگ اشاره می‌کند که سریال ارباب حلقه ها قرار نیست داستان جنگ حلقه را دوباره روایت کند و اتفاقات سریال پیش از اتفاقات سه‌گانه آن خواهد بود و این می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد؛ چرا که می‌توان آراگورن را در دوران جوانی که تجربه زیادی نیز ندارد، بررسی کرد و با او همراه شد. این وب‌سایت معتقد است که سریال ممکن است از پیوست‌های کتاب که حاوی نکات و جزئیات بسیار غنی و کاملی است، استفاده زیادی کند.

وان‌رینگ اضافه می‌کند که داستان‌های زیادی برای پوشش و نمایش دادن در دنیای سرزمین میانه وجود دارد و داستان جوانی آراگورن بسیار غنی و جذاب است. همچنین در سریال ممکن است شاهد بازگشت شخصیت‌هایی که قبلا با آن‌ها آشنا شدیم و آن‌ها را دوست داشتیم، نیز باشیم. با این حال، سریال The Lord of the Rings ممکن است از زمان تولد آراگورن تا پیش از اتفاقات سه‌گانه را پوشش دهد. طبق توصیفات وان‌رینگ انتظار می‌رود که علاوه بر حضور آراگورن، شاهد حضور شخصیت‌های دیگری مثل آراتورن (پدر آراگورن)، پسران دوقلو الروند که الادان و الروهیر نام داشتند و حتی گیل رائن (مادر آراگورن) نیز در سریال ارباب حلقه‌ها باشیم. اخیرا خبری منتشر شده مبنی بر اینکه آمازون برای ساخت ۵ فصل از سریال The Lord of the Rings در نظر دارد بیش از یک میلیارد دلار هزینه کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده