نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

تصاویر جدیدی از فیلم Godzilla: King of the Monsters منتشر شد

مجله توتال فیلم شماره جدید خود را به فیلم Godzilla: King of the Monsters اختصاص داده و تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر کرده است.

آذر ماه امسال بود که کمپانی برادران وارنر دومین تریلر رسمی فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) را منتشر کرد و به تازگی تبلیغ تلویزیونی جدیدی از دنباله فیلم Godzilla (گودزیلا) نیز منتشر شده که حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر شده است. مجله توتال فیلم شماره جدید خود را به فیلم Godzilla: King of the Monsters اختصاص داده که علاوه بر انتشار دو تصویر روی جلد، تصاویر جدیدی نیز به اشتراک گذاشته است که در این تصاویر شاهد حضور شخصیت‌های اصلی فیلم مثل ملی بابی براون، کن واتانابه یا ویرا فارمیگا هستیم، اما در بخش دیگری از تصاویر، یک تصویر جدید از مبارزه گودزیلا با کینگ گیدورا نیز دیده می‌شود که نمای جدیدی از آن را به اشتراک گذاشته است. همچنین تصویر جدید دیگری از کینگ گیدورا و گودزیلا نیز در این تصاویر قابل مشاهده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Godzilla: King of the Monsters Photo

Godzilla: King of the Monsters

علاوه بر این تصاویر، کمپانی برادران وارنر پوستر جدیدی از فیلم Godzilla: King of the Monsters را نیز منتشر کرده که این پوستر برای تبلیغ دنباله فیلم Godzilla در بازار کشور ژاپن منتشر شده است که در این پوستر نیز شاهد رویارویی گودزیلا و کینگ گیدورا هستیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

Godzilla: King of the Monsters Poster

میلی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla: King of the Monsters حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم Godzilla 2 (گودزیلا ۲) بر عهده مایکل دووگرتی بوده که پیش از این کارگردانی فیلم Krampus (کرمپوس) را بر عهده داشته است. همچنین دووگرتی و زک شیلدز وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته‌اند.

فیلم Godzilla: King of the Monsters برای اکران در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده