نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱

فیلمبرداری فیلم Star Wars: Episode IX به پایان رسید

جی جی آبرامز از به پایان رسیدن مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Star Wars: Episode IX خبر داده است. 

از ماه مرداد امسال، فیلمبرداری و تولید فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود 9) در استودیو فیلمسازی پاین‌وود در شهر لندن آغاز شد و طبق شایعات منتشر شده، فیلمبرداری و تولید این فیلم تا ماه فوریه سال ۲۰۱۹ (بهمن یا اسفند امسال) ادامه خواهد داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری و تولید قسمت نهم فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) رسما به پایان رسیده است. جی جی آبرامز، کارگردان قسمت نهم جنگ ستارگان، با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود در توییتر از به پایان رسیدن مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Star Wars: Episode IX خبر داده و با تمامی عوامل تولید و بازیگران فیلم خداحافظی کرده است. جان بویگا، بازیگر نقش فین، نیز توییتی مشابه در صفحه خود در توییتر را منتشر کرده است و رسما با این مجموعه خداحافظی کرد. همچنین آبرامز یک تصویر از آخرین روز فیلمبرداری فیلم Episode IX نیز منتشر کرده است که در این تصویر جان بویگا، دیزی ریدلی، بازیگر نقش ری و اسکار آیزاک، بازیگر نقش پو دامرون دیده می‌شوند. آبرامز در پیام خود گفت:

رسیدن به چنین روزی غیر ممکن به نظر می‌رسید، اما امروز فیلمبرداری و تولید فیلم Episode IX به پایان رسید. هیچ راه مناسبی که به اندازه کافی از عوامل جادویی فیلم و بازیگران تشکر شود، وجود ندارد. من برای همیشه به همه شما وفادار هستم.

J.J. ABRAMS TO WRITE AND DIRECT STAR WARS: EPISODE IX

آبرامز پیش از این فیلم، کارگردانی Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) را بر عهده داشته و او آغاز کننده سه‌گانه جدید مجموعه جنگ ستارگان و حماسه اسکای واکر بوده است. در ادامه رایان جانسون کارگردانی فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) را بر عهده گرفت و در ابتدا قرار بود کالین ترورو، کارگردان فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک)، کارگردانی قسمت نهم جنگ ستارگان را بر عهده داشته باشد، اما در ادامه او به علت اختلاف نظر و عقیده پروژه را ترک کرد و در ادامه شاهد بازگشت آبرامز برای کارگردانی فیلم Episode IX بودیم.

فیلم Star Wars: Episode IX برای اکران در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، مارک همیل، کری فیشر، آنتونی دنیلز، بیلی دی ویلیامز، دامنل گلیسون، لوپیتا نیونگو، کلی مری ترن، جوناس سوآتامو، بیلی لورد، کری راسل، نائومی آکی، ریچارد ای گرانت، مت اسمیت و دامینیک مانهن، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت نهم فیلم Star Wars حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده