نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۷

پوسترهای جدید فیلم Godzilla: King of the Monsters با محوریت سه کایجو آن

پوسترهای جدیدی از فیلم Godzilla: King of the Monsters منتشر شده است که در آن شاهد حضور کینگ گیدورا، رودان و ماترا هستیم.

دوشنبه این هفته بود که کمپانی برادران وارنر دومین تریلر رسمی فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) را منتشر کرد که در این تریلر پر هیجان شاهد مبارزه گودزیلا با کینگ گیدورا و حضور پر رنگ سه کایجو فیلم بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از دنباله فیلم Godzilla منتشر شده است. این پوسترها در واقع پوستر شخصیت‌های هیولای فیلم است که طی این هفته پوستر شخصیت گودزیلا نیز شده بود و حال برادران وارنر پوستر سه تایتان دیگر فیلم را نیز منتشر کرده است که در این سه پوستر شاهد حضور کینگ گیدورا، رودان و ماترا هستیم. در توصیف این پوسترها، رودان به شخصیتی توصیف شده که برای جنگ آمده است و بر دشمن خود غلبه می‌کند و آن‌ها را خواهد کشت. شخصیت ماترا نیز به شخصیتی توصیف شده که قدرت بالایی دارد، اما به گیاهان و درختان آسیب نمی‌رسانند. با این حال، این موضوع ظاهرا در مورد انسان‌ها صدق نمی‌کند. کینگ گیدورا نیز به پادشاه و فرمانروای این گروه توصیف شده است که مانند یک ستاره آتشین از بهشت به زمین سقوط کرده است و یک گودال بی‌انتها را روی زمین ایجاد کرده که اطراف آن ابرهایی تیره با رعد و برق را ایجاد کرده است. شما در ادامه می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

Godzilla: King of the Monsters Poster

Godzilla: King of the Monsters Poster

Godzilla: King of the Monsters Poster

پایان فیلم Godzilla 2 (گودزیلا ۲) قرار است پیش درآمدی برای اتفاقات فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) نیز باشد که در دومین تریلر این فیلم شاهد اشاره به کایجوهای بیشتری در دنیای فیلم بودیم. میلی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla: King of the Monsters حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Godzilla: King of the Monsters به کارگردانی مایکل دووگرتی، قرار است در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم Godzilla vs Kong قرار است در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) اکران شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده