نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۱

اولین تریلر فیلم Avengers: Endgame رکورد تعداد بازدید در یک روز را شکست

اولین تریلر فیلم Avengers: Endgame توانسته است در ۲۴ ساعت نخست انتشارش یک رکورد فوق العاده و تاریخی را ثبت کند.

سرانجام پس از انتشار خبرها و شایعات فراوان، جمعه هفته گذشته اولین تریلر رسمی فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) منتشر شد و با اینکه این تریلر چندان اطلاعاتی از اتفاقات این قسمت را فاش نکرد، اما در آن شاهد اولین تصاویر قسمت چهارم فیلم Avengers (اونجرز) بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) در آغاز کارش یک رکورد شکنی تاریخی را به نام خود ثبت کرده است. مارول استودیو با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کرد که اولین تریلر این فیلم فوق العاده مورد انتظار سال ۲۰۱۹ در ۲۴ ساعت نخستش انتشارش ۲۸۹ میلیون بار تماشا شده است. بدین ترتیب اولین تریلر فیلم Avengers: Endgame رکورد تعداد بازدید در ۲۴ ساعت نخست انتشار را شکسته است.

این رکورد پیش از این متعلق به اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) بوده است که این تریلر در سال گذشته منتشر شد و در ۲۴ ساعت نخست انتشار خود بیش از ۲۳۰ میلیون بار در سراسر جهان تماشا شده بود و حال دنباله آن یک رکورد بسیار بزرگ‌تر را ثبت کرده است. بدین ترتیب، اولین تریلر فیلم Avengers: Endgame در اولین روزش انتشارش حدود ۵۰ میلیون بیشتر از اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War تماشا شده است و نکته جالب‌تر این است که در رتبه سوم اولین تیزر تریلر فیلم The Lion King (شیر شاه) قرار دارد  که این تریلر در ۲۴ ساعت نخست انتشارش بیش از ۲۲۴.۶ میلیون‌بار تماشا شده بود؛ سه فیلمی که در رتبه پر بیننده‌ترین تریلرهای تاریخ سینما در اولین روز انتشار قرار دارند، متعلق به کمپانی والت دیزنی هستند.

فیلم Avengers: Endgame به کارگردانی برادران روسو برای اکران در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است که پیش از این قرار بود در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران شود و اکران آن رسما یک هفته جلو افتاده است. 


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده