نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۲

تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال American Gods اعلام شد

شبکه استارز سرانجام تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال American Gods را رسما تایید و پوستر جدیدی از فصل دوم این سریال را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال American Gods (خدایان آمریکایی) تایید و اعلام شده است. شبکه استارز اعلام کرد که پخش فصل دوم از روز یکشنبه، ۱۰ مارس ۲۰۱۹ (۱۹ اسفند امسال) آغاز خواهد شد. مانند فصل اول، فصل دوم این سریال نیز در هشت قسمت فیلمبرداری و تولید شده است. همچنین شبکه استارز پوستر و بنر تبلیغاتی جدیدی از فصل دوم سریال American Gods را منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

American Gods Season 2 Poster

American Gods Season 2

علاوه بر این، شبکه استارز تایید کرد که هشت قسمت فصل اول سریال American Gods قرار است بار دیگر از این شبکه نمایش داده شود و به صورت پشت سرهم هر شب پخش می‌شود که پخش آن از روز شنبه، ۲۹ دسامبر امسال (۸ دی) آغاز خواهد شد. پیش از این در نمایشگاه کامیک کان نیویورک امسال، شبکه استارز اولین تریلر فصل دوم سریال خدایان آمریکایی را منتشر کرده بود. این سریال اقتباسی از رمانی به همین نام اثر نیل گیمن است که در ساخت سریال مشارکت دارد. ریکی ویتل، ایان مک‌شین، امیلی براونینگ، پابلو شرایبر، کریسپین گلاور، یتاید بداکی، بروس لانگلی، اورلاندو جونز، دین وینتر، دیوری جیکوب و کاهیون کیم، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال American Gods حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ماه آذر سال گذشته بود که برایان فولر و مایکل گرین، سازندگان سریال American Gods، این سریال را ترک کردند و پس از آن جسی الکساندر جانشین این دو نفر شد. با این حال، الکساندر نیز پیش از پایان ساخت فصل دوم سریال خدایان آمریکایی، این پروژه را ترک کرد، اما ظاهرا شبکه استارز توانسته است مراحل ساخت این سریال را به پایان برساند. سریال American Gods داستان مقابله خدایان جدید و قدیم را روایت می‌کند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده