نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۵

اولین تریلر فصل دوم سریال American Gods منتشر شد

در حاشیه نمایشگاه کامیک کان نیویورک امسال، شبکه استارز با انتشار یک تریلر تاریخ انتشار فصل دوم سریال American Gods را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل دوم سریال American Gods (خدایان آمریکایی) منتشر شده است. در اولین تریلر فصل دوم این سریال که در حاشیه پنل این سریال در نمایشگاه کامیک کان نیویورک 2018 منتشر شد، شاهد اولین تصاویر رسمی از فصل دوم این سریال هستیم. پس اعمال تغییرات گسترده در تیم سازندگان سریال، شاهد حفظ فضا و اتمسفر فصل اول در فصل دوم سریال American Gods نیز هستیم و این موضوع می‌تواند کمی طرفداران را خوشحال کند. همچنین در پایان این تریلر مشخص شد که فصل دوم سریال American Gods قرار است در سال ۲۰۱۹ از شبکه استارز منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پیش از این خبری منتشر شده بود که فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال American Gods تعطیل شده و در حال حاضر مراحل ساخت سریال ۶ هفته از برنامه عقب است. جسی الکساندر که شورانر جدید سریال بود، در حال حاضر این سمت را ترک کرده است و حال شبکه استارز باید یک شورانر جدید برای سریال American Gods استخدام کند و به همین منظور فصل دوم این سریال قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ منتشر شود. علاوه بر تریلر، شبکه استارز اولین پوستر رسمی فصل دوم سریال American Gods را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

American Gods Season 2 Poster

ماه آذر سال گذشته بود که برایان فولر و مایکل گرین، سازندگان سریال American Gods، این سریال را ترک کردند و پس از آن جسی الکساندر جانشین این ۲ نفر شد. این سریال اقتباسی از رمانی به همین نام اثر نیل گیمن است که در ساخت سریال مشارکت دارد. ریکی ویتل، ایان مک‌شین، امیلی براونینگ، پابلو شرایبر، کریسپین گلاور، یتاید بداکی، بروس لانگلی، اورلاندو جونز، دین وینتر، دیوری جیکوب و کاهیون کیم، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال American Gods حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده