نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

سازنده جدید فصل دوم سریال American Gods معرفی شد

شبکه استارز رسما سازنده جدید فصل دوم سریال خدایان آمریکایی (American Gods) را انتخاب و معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سازنده جدید فصل دوم سریال American Gods رسما انتخاب و معرفی شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، جسی الکساندر وظیفه ساخت فصل دوم این سریال را بر عهده گرفته است. الکساندر قرار است با همکاری نیل گیمن، خالق رمان خدایان آمریکایی، فصل دوم این سریال را تولید کند. الکساندر پیش از این با برایان فولر، سازنده سابق American Gods، در سریال‌هایی چون سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری) و سریال Hannibal (هانیبال)، همکاری کرده بود. ماه آذر امسال اعلام شد که برایان فولر و مایکل گرین، سازندگان سریال American Gods، این سریال را ترک کردند و دیگر کار ساخت فصل دوم این سریال را بر عهده نخواهند داشت

طبق اطلاعاتی که در آن زمان منتشر شده بود، فولر و گرین به علت اختلاف عقیده و نظر با کمپانی FremantleMedia، کمپانی تولیدکننده سریال American Gods، تصمیم به جدایی از این سریال گرفتند. گفته می‌شود که این دو سازنده باعث افزایش بودجه فصل دوم سریال American Gods شده‌اند و کمپانی سازنده از این موضوع رضایت نداشته است. طبق اطلاعات منتشر شده، هزینه ساخت هر قسمت فصل دوم این سریال حدود ۱۰ میلیون دلار برآورد شده است. گیمن هم که پیش از این گفته بود که به‌خاطر حضورش در سریال Good Omens (نشانه‌های خوب) نمی‌تواند مسئولیت ساخت فصل دوم سریال American Gods را بر عهده بگیرد، قرار است حضور پررنگ‌تری را در فصل دوم این سریال داشته باشد. گیمن به هالیوود ریپورتر گفت:

من بسیار هیجان‌زده هستم که جسی سازنده جدید سریال است. او کتاب و سریال را دوست دارد و آن را درک می‌کند و به همین دلیل او برای ساخت فصل‌های آینده سریال American Gods به‌عنوان یک سریال منحصربه‌فرد، انتخاب شده است.

american gods

علاوه بر فولر و گرین، تاکنون جیلیان اندرسون، بازیگر نقش مدیا و کریستن چنووس، بازیگر نقش ایستر، الهه سپیده دم آلمانی، تصمیم به جدایی از سریال American Gods گرفته‌اند. با این حال، انتخاب الکساندر ممکن است که باعث تغییر عقیده این دو بازیگر شود. با وجود این، بازگشت یا عدم بازگشت این دو بازیگر که به‌خاطر جدایی فولر و گرین تصمیم به ترک این سریال گرفتند، تایید و اعلام نشده است و باید منتظر انتشار خبرهای بعدی در این رابطه باشیم. فصل دوم سریال American Gods در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۸ منتشر شود، اما با توجه به تغییرات اخیر، شبکه استارز اعلام کرد که فصل دوم این سریال در طول سال ۲۰۱۹ باز خواهد گشت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده