نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵

احتمال انتشار اولین تریلر فیلم Star Wars: Episode IX و انیمیشن Frozen 2 در پایان ماه دسامبر

به نظر می‌رسد که والت دیزنی در نظر دارد تا اولین تیزر تریلر فیلم Star Wars: Episode IX و انیمیشن Frozen 2 را در پایان ماه دسامبر منتشر کند.

از ماه مرداد امسال، فیلمبرداری و تولید فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) آغاز شد و گفته می‌شود که فیلمبرداری و تولید این فیلم تا ماه فوریه سال ۲۰۱۹ (بهمن یا اسفند امسال) ادامه خواهد داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است به زودی شاهد انتشار اولین تیزر تریلر فیلم Star Wars: Episode IX و انیمیشن Frozen 2 (فروزن 2) باشیم. استیون وینتراب از وب‌سایت کولایدر با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کرد که در طول ماه دسامبر می‌توانیم منتظر انتشار اولین تصاویر رسمی از قسمت نهم فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) و انیمیشن Frozen 2 باشیم. این موضوع بدان معنا است که می‌توانیم در اواخر ماه دسامبر که احتمالا همزمان با ایام کریسمس می‌شود، شاهد انتشار اولین تیزر تریلر این فیلم و انیمیشن باشیم. با این حال، قابل انتظار است که در این تریلرها شاهد تصاویر کمی باشیم و انتظار می‌رود که این تریلرها بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته باشند. 

Frozen

با اینکه وینتراب اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشته است و تنها به ایام کریسمس اشاره کرد، اما به‌تازگی مارک همیل نیز اشاره‌ای به فیلم Star Wars: Episode IX در صفحه شخصی خود در توییتر کرده بود که او به شوخی در این توییت گفت که نام رسمی این فیلم، Episode IX است و ممکن است این توییت در نهایت اتفاقی و برای شوخی نبوده باشد. با این حال، بسیاری انتظار دارند که مانند فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، اولین تریلر فیلم Star Wars: Episode IX در طول مراسم مجموعه جنگ ستارگان که در بهار سال آینده برگزار می‌شود، منتشر شود. همچنین به نظر می‌رسد که قرار است شاهد یک تیزر تریلر کوتاه از دنباله انیمیشن Frozen (فروزن) نیز باشیم که با توجه به سابقه دیزنی، احتمال اینکه از تصاویر غیر رسمی برای ساخت آن استفاده شود بسیار زیاد است.

دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، مارک همیل، کری فیشر، آنتونی دنیلز، بیلی دی ویلیامز، دامنل گلیسون، لوپیتا نیونگو، کلی مری ترن، جوناس سوآتامو، بیلی لورد، کری راسل، نائومی آکی، ریچارد ای گرانت، مت اسمیت و دامینیک مانهن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: Episode IX حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. جاش گد، کریستن بل، آیدینا منزل، ایوان ریچل وود و استرلینگ کی براون، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن Frozen 2 حضور دارند.

فیلم Star Wars: Episode IX در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. همچنین انیمیشن Frozen 2 برای اکران در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده