نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۳

انیمیشن Frozen 2 کمی زودتر اکران خواهد شد

کمپانی والت دیزنی از جلو افتادن زمان اکران انیمیشن Frozen 2 (فروزن 2) برای چند روز خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران انیمیشن Frozen 2 تغییر کرده است. کمپانی والت دیزنی اعلام کرد که این انیمیشن سینمایی قرار است کمی زودتر از انتظار به روی پرده‌های سینما برود. بدین ترتیب دنباله انیمیشن Frozen (فروزن) که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۱۹ (۶ آذر ۱۳۹۸) اکران شود، اکنون ۵ روز زودتر و برای اکران در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. در واقع این انیمیشن مورد انتظار قرار است پیش از روز شکرگزاری اکران شود و دیزنی در نظر دارد از تمامی پتانسیل‌های موجود این ایام برای فروش هرچه بیشتر آن استفاده کند.

انیمیشن Frozen در سال ۲۰۱۳ به روی پرده رفت که این انیمیشن با استقبال و تحسین تماشاگران و منتقدان مواجه شد. این انیمیشن موفق شد بیش از ۱.۲ میلیارد دلار که شامل ۴۰۰ میلیون دلار در آمریکایی شمالی و ۸۷۵ میلیون دلار در سراسر جهان می‌شود، فروش کند و به پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای جهان تبدیل شود. حال پس از ۶ سال دنباله این انیمیشن قرار است به سینماها بازگردد. جاش گد برای صداپیشگی اولاف، کریستن بل برای صداپیشگی پرنسس آنا و آیدینا منزل برای صداپیشگی ملکه السا که صداپیشگان انیمیشن اصلی بودند، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن Frozen 2 باز خواهند گشت. همچنین ماه تیر امسال، والت دیزنی از اضافه شدن ایوان ریچل وود و استرلینگ کی براون به جمع صداپیشگان دنباله انیمیشن Frozen خبر داده بود.

هنوز بازگشت جاناتان گراف، صداپیشه شخصیت کریستوف در انیمیشن Frozen 2 رسما اعلام نشده است. مانند قسمت اول، جنیفر لی و کریس باک، کارگردانی دنباله انیمیشن Frozen را بر عهده دارند. همچنین آلیسون شرودر، نویسنده فیلم Hidden Figures (اشخاص پنهان) و فیلم Christopher Robin (کریستوفر رابین)، به جنیفر لی در نوشتن فیلمنامه این انیمیشن کمک کرده است. علاوه بر این، دیزنی دو انیمیشن کوتاه براساس این مجموعه را که شامل انیمیشن Frozen Fever (تب فروزن) و انیمیشن Olaf's Frozen Adventure (ماجراجویی یخ زده اولاف) می‌شود، منتشر کرده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده