نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۸

فروش جهانی فیلم Venom از فیلم Wonder Woman عبور کرد

در ادامه فروش موفق فیلم Venom در کشور چین، فروش جهانی این فیلم از مجموع فروش فیلم Wonder Woman عبور کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فروش جهانی فیلم Venom (ونوم) از مرز ۸۰۰ میلیون دلار نیز عبور کرده است. با اینکه سرعت فروش این فیلم در کشور آمریکا بسیار پایین آمده و تقریبا به پایان فروش خود نزدیک می‌شود، اما فروش فیلم ونوم با قدرت در کشور چین ادامه دارد. مدتی پیش بود که به کمک بازار کشور چین، فروش جهانی فیلم Venom از مرز ۷۰۰ میلیون دلار عبور کرد و حال طبق آمار جدید منتشر شده، این فیلم ۲۱.۳ میلیون دلار دیگر در بازار جهانی فروخته است تا مجموع فروش این فیلم در بازار جهانی تا ۶۱۰.۸ میلیون دلار افزایش پیدا کند و با توجه به فروش ۲۱۱.۷ میلیون دلاری فیلم ونوم در آمریکای شمالی، مجموع فروش جهانی فیلم ونوم ضمن عبور از مرز ۸۰۰ میلیون دلار، به ۸۲۲.۵ میلیون دلار افزایش پیدا کرده است.

بدین ترتیب مجموع فروش جهانی فیلم Venom از فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز) عبور کرد که سال گذشته موفق شده بود بیش از ۸۲۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. با این حال، پیش‌بینی می‌شود با ورود فیلم‌های جدید سرعت فروش فیلم ونوم با کاهش چشمگیری مواجه شود، اما با توجه به بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری این فیلم و با توجه به هدف نهایی کمپانی سونی پیکچرز برای این فیلم که تنها فروش ۵۰۰ میلیون دلار در گیشه بوده، قطعا این موفقیت باعث ساخت فیلم‌های بیشتری از این مجموعه خواهد شد که منتقدان چندان استقبال خوبی از آن نکرده‌اند. 

کمپانی سونی پیکچرز در حال حاضر دو تاریخ اکران برای فیلم‌های آینده مجموعه مرد عنکبوتی خود ثبت کرده است که پیش‌بینی می‌شود یکی از این دو تاریخ، به فیلم ونوم و دیگر تاریخ اکران به فیلم Morbius (موربیوس) با بازی جرد لتو، تعلق داشته باشد. این دو فیلم به ترتیب برای اکران در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ۱۳۹۹) و در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده‌اندتام هاردی، وودی هارلسون، ریز احمد، میشل ویلیامز، رید اسکات، اسکات هیز و جنی اسلیت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Venom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده روبن فلیشر، کارگردان فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) بوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده