نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

کارگردان فیلم Bumblebee گزینه احتمالی مارول برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3

طبق خبرهای منتشر شده، تراویس نایت یکی از گزینه‌های اصلی مارول و والت دیزنی برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 است.

تابستان امسال بود که جیمز گان، کارگردان دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، از سمت کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) اخراج شد و مدتی بعد نیز مراحل پیش از تولید این فیلم نیز تا یافتن یک کارگردان مناسب متوقف شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از گزینه احتمالی کارگردانی این فیلم منتشر شده است. طبق خبری که وب‌سایت TheDisInsider منتشر کرده، مارول استودیو به دنبال استخدام تراویس نایت، کارگردان فیلم Bumblebee (بامبل بی)، برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 است. این منبع ادعا می‌کند که نایت یکی از گزینه‌های نهایی مارول برای کارگردانی فیلم The Eternals (اترنالز) نیز بوده است، اما در نهایت مارول کلوئی ژائو را برای کارگردانی این فیلم انتخاب شد.

Kubo and the Two Strings Director Travis Knight

نایت در حال حاضر بیشتر برای کارگردانی فیلم Bumblebee که قسمت فرعی و پیش درآمد فیلم Transformers (تبدیل شوندگان) است، شناخته می‌شود که این فیلم قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر امسال (۳۰ آذر) اکران شود. علاوه بر این، نایت به‌عنوان تهیه کننده در پشت صحنه انیمیشن‌های استاپ موشن موفق و تحسین شده‌ای استودیوی انیمیشن‌سازی لایکا که شامل انیمیشن Coraline (کورالاین)، انیمیشن ParaNorman (پارانورمن) و انیمیشن The Boxtrolls (باکس‌ترولز) می‌شود، نیز حضور داشته است و همچنین او کارگردانی انیمیشن Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار) این انیمیشن سینمایی را نیز بر عهده داشته که این انیمیشن استاپ موشن نامزد دریافت جایزه اسکار نیز شده است.

تا این لحظه مارول هنوز پیشنهاد رسمی را به نایت برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 ارائه نکرده است، اما او یکی از گزینه‌های محبوب این استودیوی فیلمسازی است و احتمال حضور او در دنیای سینمایی مارول بسیار قوت گرفته است. هرچند گفته می‌شود که مارول ممکن است در ابتدا به دنبال مشاهده عملکرد فیلم Bumblebee در گیشه باشد و سپس تصمیم نهایی خود را در مورد نایت بگیرد. قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy در حال حاضر از جدول اکران فیلم‌های آینده کمپانی والت دیزنی نیز خارج شده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده