نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

فروش جهانی فیلم Venom از مرز 500 میلیون دلار عبور کرد

طبق گزارش جدید باکس آفیس، فروش جهانی فیلم Venom (ونوم) با بازی تام هاردی، از مرز ۵۰۰ میلیون دلار عبور کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فروش جهانی فیلم Venom از مرز نیم میلیارد دلار عبور کرده است. طبق جدیدترین آمار منتشر شده از باکس آفیس جهانی، فروش جهانی فیلم ونوم که اکرانش را از ماه گذشته آغاز کرده، از مرز ۵۰۰ میلیون دلار عبور کرده است. بدین ترتیب مجموع فروش جهانی این فیلم بسیار موفق که بدون در نظر گرفتن هزینه تبلیغات با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری تولید شده، به بیش از ۵۰۸ میلیون دلار افزایش یافته که بدون شک کمپانی سونی پیکچرز از عملکرد این فیلم در گیشه بسیار خوشحال و راضی است. گفته می‌شود که فیلم Venom برای رسیدن به سوددهی نیاز به فروش بیش از ۴۵۰ میلیون دلاری در گیشه داشته است و این فیلم در حال حاضر توانسته وارد مرحله سوددهی شود.

همچنین فیلم Venom هنوز در بازارهای بزرگ دیگری مثل چین یا‌ ژاپن اکران نشده است که قطعا اکران این فیلم در این کشورها باعث افزایش فروش آن خواهد شد. طبق پیش‌بینی‌ها و با در نظر گرفتن بازار کشور چین و ژاپن، فروش جهانی فیلم ونوم تا بین ۷۰۰ تا ۷۵۰ میلیون دلار افزایش خواهد یافت که فروش جهانی این فیلم را بالاتر از فروش فیلم‌های موفق و تحسین شده ابرقهرمانی دیگری مثل فیلم Captain America: The Winter Soldier (کاپیتان آمریکا: وینتر سولجر) و فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) قرار خواهد داد. بدین ترتیب خیلی عجیب نیست که به زودی سونی ساخت دنباله فیلم Venom را رسما تایید و اعلام کند. طبق خبرهای منتشر شده، سونی در حال آماده شدن برای تایید ساخت دنباله فیلم ونوم است و احتمالا طی هفته‌های آینده رسما ساخت آن اعلام خواهد شد.

تام هاردی، وودی هارلسون، ریز احمد، میشل ویلیامز، رید اسکات، اسکات هیز و جنی اسلیت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Venom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده روبن فلیشر، کارگردان فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) بوده است. همچنین تام هاردی برای بازی در دو فیلم دیگر ونوم با کمپانی سونی پیکچرز قرارداد دارد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده