نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

فیلمبرداری فیلم Jungle Cruise به پایان رسید

کمپانی والت دیزنی از به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید فیلم Jungle Cruise با بازی دواین جانسون و امیلی بلانت خبر داد.

از ماه اردیبهشت امسال فیلمبرداری و تولید فیلم Jungle Cruise (جانگل کروز) در هاوایی آغاز شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی والت دیزنی از به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید این فیلم لایو اکشن خبر داده است. این کمپانی با انتشار ویدیویی در توییتر شخصی خود اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید فیلم Jungle Cruise به پایان رسیده و حال این فیلم وارد مراحل پس از تولید شده است. این ویدیو حاوی اطلاعاتی نیست و در آن شاهد حضور دواین جانسون و امیلی بلانت هستیم که در حال صحبت و شوخی هستند و در پایان آن عوامل و تیم تولید حضور دارند که از تلاش آن‌ها قدردانی می‌شود. شما در ادامه می‌توانید تصویر آخرین روز فیلمبرداری فیلم جانگل کروز را مشاهده کنید:

 Jungle Cruise

حال جانسون می‌تواند به تیم فیلمبرداری و تولید فیلم Hobbs and Shaw (هابز و شاو) اضافه شود که از هفته گذشته فیلمبرداری و تولید این فیلم در شهر لندن آغاز شده استدواین جانسون، امیلی بلانت، جک وایتهال، جسی پلمونس، ادگار رامیرز، پل جیاماتی، ورونیکا فالکون، کوئم گوتیرز، اندی نیمن و دنی روویرا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jungle Cruise حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم The Shallows (آب‌های کم‌عمق)، کارگردانی این اثر را بر عهده داشته و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده جی دی پین، پاتریک مک‌کی و مایکل گرین بوده است. 

فیلم Jungle Cruise قرار است در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۹ مهر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. برای ساخت فیلم Jungle Cruise از فیلم‌ها و مجموعه‌هایی چون فیلم Pirates of the Caribbean (دزدان دریایی کارائیب)، فیلم The Haunted Mansion (عمارت متروکه)، فیلم Mission to Mars، فیلم The Country Bears و فیلم Tomorrowland‌ (سرزمین فردا) الهام گرفته شده است. گفته می‌شود که دیزنی امیدوار است تا فیلم جانگل کروز مسیری مشابه با مجموعه دزدان دریایی کارائیب را دنبال کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده