نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۵

گل گدوت تصویری از پشت صحنه انیمیشن Ralph Breaks the Internet را منتشر کرد

گل گدوت به‌تازگی تصویری را از پشت صحنه ضبط انیمیشن Ralph Breaks the Internet به اشتراک گذاشته است.

ماه گذشته بود که کمپانی والت دیزنی با انتشار تصویر و تیزر کوتاهی از حضور گل گدوت، بازیگر نقش پرنسس دایانا ملقب به واندر وومن در فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز)، در انیمیشن Ralph Breaks the Internet (رالف اینترنت را خراب می‌کند) برای صداپیشگی شخصیت شنک (Shank) خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویری از پشت صحنه حضور این بازیگر در این انیمیشن سینمایی منتشر شده است. گل گدوت به‌تازگی تصویری را در صفحه رسمی خود در توییتر منتشر کرده که در آن در استودیو ضبط این انیمیشن حضور دارد و در حال ضبط صدا است. با این حال، اطلاعات بیشتری در این تصویر قابل مشاهده نیست، اما طبق توصیف تصویر، او در حال حاضر در استودیو ضبط دنباله انیمیشن Wreck-It Ralph‌ (رالف خرابکار) حضور دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Gal Gadot  in Ralph Breaks the Internet

جان سی ریلی، سارا سیلورمن، جک مک بریر، تراجی پی. هنسون، جین لینچ، آلن تودیک، آنا اورتیز، جیمز کوردن، اولیل کاروالیو، کریستن بل، مینگ-نا ون، آنیکا نونی رز، مندی مور، جودی بنسون، پیج اوهارا، لیندا لارکین، آیرین بدارد، کلی مکدونالد و ایدینا منزل، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Wreck-It Ralph 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند. ماه خرداد امسال، والت دیزنی تریلر انیمیشن Ralph Breaks the Internet را منتشر کرد و پیش‌بینی می‌شود به‌زودی شاهد انتشار سومین و آخرین تریلر رسمی این انیمیشن باشیم.

انیمیشن Ralph Breaks the Internet به کارگردانی ریچ مور و فیل جانستون، برای اکران در تاریخ ۲۱ نوامبر امسال (۳۰ آبان)‌ برنامه‌ریزی شده است.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده