نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

انتشار اولین تصاویر از بچه نیفلر در فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald

به‌تازگی تصاویر جدیدی از فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald منتشر شده که در آن شاهد بچه نیفلر هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر از نسخه بچه موجود نیفلر در فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (جانوران شگفت‌انگیز: جرایم گریندل والد) منتشر شده است. مجله EW به‌تازگی تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار را منتشر کرده که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی از بچه نیفلر هستیم که پیش از این در فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them (جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها) شاهد نسخه بزرگسالی آن بودیم. در یک تصویر نیوت اسکمندر با بازی ادی ردمین به‌همراه یک بچه نیفلر دیده می‌شود و در تصویر دوم یک نمای کلی از این موجود بامزه قابل مشاهده است. ردمین اشاره کرد که این موجودات در حال رشد هستند. بچه نیفلر تنها موجود جدید این فیلم نیست و در طول فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald با Kelpie و Augurey نیز آشنا خواهیم شد. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald

Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald

همچنین تصویر دیگری از فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald نیز منتشر شده است که در آن شاهد حضور نیوت اسکمندر به‌همراه لتا لسترنج با بازی زوئی کراویتز و تسئوس اسکمندر (برادر نیوت) با بازی کالوم ترنر هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald

ادی ردمین، کاترین واترستون، ازرا میلر، زو کراویتز، آلیسون سودول، دن فوگلر، جانی دپ، جود لاو، کالوم ترنر، برونتیس جودورافسکی، درک ریدل، پاپی کربی تیچ، ولف راث ویکتوریا یتس، کورنل جان و جسیکا ویلیامز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald حضور دارند و به‌ ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم مانند قسمت اول بر عهده جی کی رولینگ بوده و دیوید یتس نیز مانند فیلم اول کارگردانی فیلم Fantastic Beasts 2 را بر عهده داشته است. ماه گذشته و در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018، شرکت برادران وارنر تریلر جدیدی از فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald را منتشر کرد.

فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده