نویسنده: محمد شیرزاده
// یکشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

نقش جانی دپ در Fantastic Beasts and Where to Find Them مشخص شد

نقش جانی دپ در فیلم بعدی از مجموعه «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن‌ها» (Fantastic Beasts and Where to Find Them)  مشخص شد.

چندی پیش صحبت‌هایی مبنی بر حضور جانی دپ، بازیگر مشهور هالیوود، در نسخههای آینده از مجموعه «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن‌ها» مطرح شد و به تازگی دیوید یتس، کارگردان این مجموعه، نقش وی در این فیلم را تایید کرد. دیوید یتس مشخص کرد که دپ در نقش «گلرت گریندلوالد» را بازی خواهد کرد. «گریندلوالد» دوست سابق «دامبلدور»، مدیر مدرسه هاگوارتز است.

کارگردان این فیلم در رابطه با دلایل انتخاب جانی دپ برای این نقش گفت:

قصد ما در هنگام انتخاب بازیگر برای این فیلم، انتخاب بهترین گزینه بود و در نتیجه به سراغ بهترین نمونه‌ دنیای واقعی از این شخصیت رفتیم. جانی دپ یک هنرمند واقعی است. او نقش شخصیت‌های محبوب بسیار زیادی را بازی کرده است و همیشه تماشاگران را شگفت زده کرده است. خیلی دوست داشتیم تا ببینیم با این شخصیت چه کار می‌کند. شخصیت گریندلوالد بی‌باک، دارای قوه تخیل بالا و جاه‌طلب است و به نظر ما جانی دپ نیز دارای این خصوصیات است. شهرت و یا عدم شهرت او در انتخاب شدنش تاثیری نداشت و تنها دلیل ما برای انتخاب وی، مناسب بودنش برای این نقش بود.

«گریندلوالد» به صورت کوتاهی در فیلم سینمایی «هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت اول» (Harry Potter and the Deathly Hallows Part One) حضور داشت و نقشش را جیمی باور بازی کرده است. جالب است بدانید که اولین نقش سینمایی باور نیز در «سوئینی تاد: آرایشگر شیطانی خیابان فلیت» (Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street) ساخته تیم برتون بود که وی در کنار جانی دپ به ایفای نقش پرداخت.

همچنین چند روز پیش مشخص شد که نسخه جوان «دامبلدور» نیز در این مجموعه حاضر خواهد شد. ماه گذشته نیز جی کی رولینگ، نویسنده این مجموعه، اعلام کرد که حداقل پنج فیلم دیگر در مجموعه «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن‌ها» ساخته خواهد شد و فیلم بعدی در پاریس رخ خواهد داد.

«جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن‌ها» در تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۱۶ (۲۸ آبان ۱۳۹۵) اکران خواهد شد و از بازیگران آن می‌توان به ادی ردمین، کالین فارل، کاترین واتراستون، زو کراویتز، ران پرلمن و ازرا میلر اشاره کرد.

 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده