نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۵

انتشار تریلر کامیک کان فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald

برادران وارنر در حاشیه پنل خود در نمایشگاه کامیک کان تریلر جدید فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (جانوران شگفت‌انگیز: جرایم گریندل والد) منتشر شده است. پنل شرکت برادران وارنر در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018، با دنباله فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them (جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها) آغاز شد که در طول آن شاهد حضور بازیگران فیلم بودیم. در پایان اولین نمایش این پنل، دومین تریلر فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald منتشر شد که در آن شاهد تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات فیلم بودیم. این تریلر با گذشته و جوانی نیوت اسکمندر آغاز شد که توسط آلبوس دامبلدور با بازی جود لاو، در حال آموزش جادوگری است و در ادامه شاهد سفر شخصیت‌های فیلم به شهر پاریس برای مقابله با گریندل والد هستیم. در پایان نیوت اسکمندر با بازی ادی ردمین بار دیگر در برابر گریندل والد قرار می‌گیرد. همچنین در این تریلر شاهد معرفی نیکلاس فلامل نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این، برادران وارنر پوستر جدیدی از فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald Poster

ادی ردمین، کاترین واترستون، ازرا میلر، زو کراویتز، آلیسون سودول، دن فوگلر، جانی دپ، جود لاو، کالوم ترنر، برونتیس جودورافسکی، درک ریدل، پاپی کربی تیچ، ولف راث ویکتوریا یتس، کورنل جان و جسیکا ویلیامز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald حضور دارند و به‌ ایفای نقش پرداخته‌اند. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم مانند قسمت اول بر عهده جی کی رولینگ بوده و دیوید یتس نیز مانند فیلم اول کارگردانی فیلم Fantastic Beasts 2 را بر عهده داشته است.

فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده