نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۶

تاریخ انتشار بلوری فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom اعلام شد

شرکت یونیورسال با انتشار تریلری کوتاه تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجتالی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) تایید و اعلام شده است. شرکت یونیورسال پیکچرز با انتشار تریلری اعلام کرد که نسخه دیجیتالی دنباله فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) قرار است در تاریخ ۴ سپتامبر امسال (۱۳ شهریور) منتشر شود و در ادامه نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری، 4K Ultra HD، نسخه سه بعدی و DVD می‌شود، در تاریخ ۱۸ سپتامبر امسال (۲۷ شهریور) عرضه خواهد شد. علاوه بر این، یونیورسال تریلر نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Fallen Kingdom را نیز منتشر کرده است که بیشتر تصاویر آن را پیش از این در تریلرهای قبلی این فیلم مشاهده کرده بودیم و شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین نسخه خانگی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom دارای بیش از یک ساعت محتوای اضافه است که از جمله مهم‌ترین آن می‌توان به بخش Jurassic Journals (ژوراسیک ژورنالز) اشاره کرد که همراه با کریس پرت به پشت صحنه ساخت فیلم سفر می‌کنیم و شامل ویدیوهایی از پشت صحنه ساخت فیلم و چگونگی جان بخشیدن به دایناسورهای فیلم، صحبت بازیگران و عوامل فیلم، صحنه‌هایی خنده دار از اشتباهات بازیگران در پشت صحنه فیلمبرداری و همچنین صحنه‌های حذف شده فیلم خواهد بود. فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom از اوایل ماه گذشته به روی پرده‌های سینما رفته و با اینکه موفقیت قسمت اول را در گیشه تکرار نکرده، اما تا به امروز بیش از ۱.۱۹۷ میلیارد دلار که شامل ۳۸۴.۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۸۱۳.۸ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، در سراسر جهان فروش کرده است تا به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۸ تبدیل شود. 

همچنین فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom به دومین فیلم پرفروش مجموعه فیلم Jurassic Park (پارک ژوراسیک) تبدیل شده و مجموع فروش این مجموعه را به ۴.۷ میلیارد دلار افزایش داده است. کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، جف گلدبلوم، بی‌دی ونگ، جیمز کرامول، دنیلا پیندا، توبی جونز، ریف اسپال و جاستیس اسمیت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده آنتونیا بایونا، کارگردان فیلم A Monster Calls (هیولایی فرا می‌خواند)، بوده است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده