نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۳

اولین تیزر و بنر تبلیغاتی فیلم Godzilla: King of the Monsters منتشر شد

شرکت برادران وارنر اولین تیزر و بنر تبلیغاتی فیلم Godzilla: King of the Monsters را منتشر کرد که تمرکز آن روی شخصیت ملی بابی براون است.

هفته گذشته اولین تصاویر رسمی فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر و بنر تبلیغاتی این فیلم مورد انتظار منتشر شده که تمرکز آن روی شخصیت ملی بابی براون است. تمرکز این ویدیو و تصویر روی شخصیت مدیسون راسل با بازی ملی بابی براون است که او را بیشتر برای بازی در نقش الون در سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) می‌شناسیم. در این تیزر کوتاه مدیسون راسل تلاش می‌کند تا با سازمان مونارک ارتباط برقرار کند، اما در ادامه شاهد درگیری و سپس صدای یک یا چند هیولا هستیم که باعث ترس و وحشت او می‌شود. هرچند صداها خیلی واضح نیست و گودزیلا نیز حضور ندارد، اما به نظر می‌رسد که یکی از این صداها متعلق به گودزیلا باشد. در هر حال ممکن است این صداها به سه کایجوی دیگر فیلم به‌نام‌های ماترا، کینگ گیدورا و رودان تعلق داشته باشد. همچنین در اولین تصویر تبلیغاتی این فیلم تنها شخصیت ملی بابی براون قابل مشاهده است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو و تصویر را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

Godzilla: King of the Monsters

به نظر می‌رسد که انتشار اولین تریلر فیلم Godzilla: King of the Monsters در نمایشگاه کمیک کان سن دیگوی 2018 قطعی است که در حال حاضر تنها شرکت برادران وارنر حضور این فیلم را در این نمایشگاه رسما تایید کرده است. ملی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز، از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم Godzilla حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Godzilla: King of the Monsters به‌کارگردانی مایکل دووگرتی، قرار است در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸)  به روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده