نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۳

فیلمبرداری فیلم It: Chapter 2 رسما آغاز شد

جیمز مک‌ آووی، بازیگر نقش بزرگسالی بیلی دنبورا، از شروع فیلمبرداری و تولید فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری و تولید فیلم It: Chapter 2 رسما کار خود را آغاز است. جیمز مک‌ آووی، بازیگر فیلم X-Men: Dark Phoenix (افراد ایکس: دارک فینیکس)، با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم It (آن) رسما آغاز شده است. مک‌‌آووی قرار است نقش بزرگسالی بیلی دنبورا را در این فیلم بازی کند و تصویری که او منتشر کرده حاوی اطلاعات خاصی از فیلم نیست، اما طبق توصیفات تصویر، او اکنون در تورنتو و محل فیلمبرداری فیلم It: Chapter 2 حضور دارد و اولین روز فیلمبرداری این فیلم در جریان است. او در این تصویر یک پنیر The Laughing Cow را در دست دارد که در واقع اشاره‌ای به محل اتفاقات فیلم که در شهر کوچک دری در ایالت مین جریان دارد، می‌کند.

James McAvoy

جسیکا چستین در نقش بورلی مارش ملقب به بو، جیمز مک‌ آووی در نقش بیلی دنبورا، بیل هیدر در نقش ریچی توزیر، جیمز رانسون در نقش ادوارد (ادی) کسبراک، اندی بین در نقش استنلی (استن) اوریس، آیزاها مصطفی در نقش مایک هنلن و جی رایان در نقش بن هنسکام، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم It: Chapter 2 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. علاوه بر این، بیل اسکارشگورد قرار است بار دیگر نقش شخصیت دلقک شیطانی پنی وایز را در دنباله فیلم It بازی کند. 

گری دوبرمن وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم It: Chapter 2 را براساس رمان‌های استفن کینگ، بر عهده دارد و اندی موشیاتی نیز برای کارگردانی این فیلم باز خواهد گشت. اتفاقات فیلم It: Chapter 2 حدود ۲۷ سال پس از اتفاقات فیلم اول جریان دارد. فیلم It در شهریور سال گذشته به روی پرده‌های سینما رفت و با استقبال منتقدان و تماشاگران روبه‌رو شد. فیلم It موفق شده کمی بیش از ۷۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان که شامل ۳۲۷.۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۳۷۲.۹ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کند.

فیلم It: Chapter 2 قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ۱۳۹۸) اکران شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده