نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱

شروع بسیار موفق فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom در گیشه‌های بین المللی

اکران جهانی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom با فروش بسیار موفق این فیلم در بازارهایی از جمله کشور چین، آغاز شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اکران جهانی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) با شروع بسیار موفق و خوبی آغاز شده است. دنباله فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) موفق شده تا بیش از ۳۷۰ میلیون دلار در بازارهای جهانی فروش کند که سهم بازار کشور چین ۱۱۱.۹ میلیون دلار اعلام شده است. به نظر می‌رسد فروش این فیلم در بازارهای بین المللی تا پیش از شروع اکران آن در بازار آمریکای شمالی از مرز ۴۰۰ میلیون دلار فروش عبور خواهد کرد و حتی امکان رسیدن فروش آن به ۴۵۰ یا ۵۰۰ میلیون دلار نیز وجود دارد. پس از فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت)، فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom دومین افتتاحیه برتر بازار کشور چین در سال ۲۰۱۸ را به نام خود ثبت کرده است.

Jurassic World: Fallen Kingdom

همچنین پس از فیلم‌هایی چون فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین)، فیلم Avengers: Infinity War و فیلم Transformers: The Last Knight (تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه)، فیلم Fallen Kingdom چهارمین افتتاحیه برتر فیلم‌هایی آمریکایی در بازار کشور چین را نیز تجربه کرده است. با اینکه پیش بینی می‌شد این فیلم در سه روز نخست اکرانش در بازار کشور چین حدود ۱۲۵ میلیون دلار فروش کند اما با توجه به تعطیلات کشور چین انتظار می‌رود که دنباله فیلم Jurassic World امروز، دوشنبه حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون دیگر در بازار کشور چین فروش کند. اکران فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom در کشور آمریکا از روز جمعه این هفته آغاز خواهد شد که طبق پیش بینی‌ها این فیلم مورد انتظار حدود ۱۴۰ تا ۱۵۰ میلیون دلار در سه روز نخست اکرانش خواهد فروخت تا این فیلم چهارمین افتتاحیه برتر سال ۲۰۱۸ را تجربه کند. 

کریس پرت در نقش اوون گردی، برایس دالاس هاوارد در نقش کلیر دارنینگ، جف گلدبلوم در نقش دکتر یان مالکوم، بی‌دی ونگ در نقش دکتر هنری وو، جیمز کرامول در نقش بنجامین لاکوود، دنیلا پیندا در نقش زیا رودریگز، توبی جونز در نقش گانر اورسال، ریف اسپال در نقش الی مایلز و جاستیس اسمیت در نقش فرانکلین وب، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده آنتونیا بایونا، کارگردان فیلم A Monster Calls (هیولایی فرا می‌خواند)، بوده است. کالین ترورو و درک کانلی کار نوشتن فیلمنامه فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را بر عهده داشته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده