نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۸

انتشار پوسترهای شخصیت‌های انیمیشن Incredibles 2

والت دیزنی و پیکسار به‌تازگی پوسترهای بین‌المللی شخصیت‌های انیمیشن Incredibles 2 را منتشر کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت انیمیشن‌سازی پیکسار و والت دیزنی پوسترهای جدیدی از انیمیشن Incredibles 2 (شگفت انگیزان ۲) را منتشر کرده‌اند. این پوسترهای بین المللی که شخصیت‌های این انیمیشن مورد انتظار تابستان امسال را نشان می‌دهند، روی خانواده پار تمرکز دارند. با این حال، در یک پوستر شاهد حضور شخصیت ادنا مد نیز هستیم و در یک پوستر نیز راکونی که ظاهرا حیوان خانگی جک جک شده به نمایش در آمده است. شما در ادامه می‌توانید این ۷ پوستر جدید انیمیشن Incredibles 2 را مشاهده کنید:

Incredibles 2 Character Posters

Incredibles 2 Character Posters

Incredibles 2 Character Posters

طبق پیش بینی‌های اولیه، انیمیشن Incredibles 2 در سه روز نخست اکرانش بیش از ۱۴۰ میلیون دلار در گیشه‌های آمریکای شمالی خواهد فروخت. ماه آبان سال گذشته، پیکسار اولین تیزر تریلر این انیمیشن را منتشر کرد. ماه بهمن سال گذشته نیز پیکسار اولین تریلر رسمی انیمیشن Incredibles 2 را منتشر کرد. ماه فروردین امسال نیز پیکسار تریلر رسمی جدیدی از این انیمیشن منتشر کرده است. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه انیمیشن Incredibles 2 نیز بر عهده برد برد، کارگردان و نویسنده انیمیشن The Incredibles (‌شگفت‌انگیزان)، بوده است. 

کریگ تی. نلسن در نقش باب پار، هالی هانتر در نقش هلن پار، سارا واول در نقش ویولت پار، هاک میلنر در نقش دش پار، ساموئل ال. جکسون در نقش فروزون، جان راتزنبرگر در نقش آندرماینر، برد برد در نقش ادنا مد، باب ادنکیرک در نقش وینستون دور، کاترین کینر در نقش اولین دور، جاناتان بانکز در نقش ریک دیکر، سوفیا بوش در نقش ووید و ایزابلا روسلینی در نقش امباسدور، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Incredibles 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند.

انیمیشن Incredibles 2 برای اکران در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده