نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

زمان شروع فیلمبرداری فیلم Jungle Cruise تایید شد

دواین جانسون زمان شروع فیلمبرداری و تولید فیلم Jungle Cruise (جانگل کروز) را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان شروع فیلمبرداری و تولید فیلم Jungle Cruise تایید و اعلام شده است. دواین جانسون که با نام راک نیز شناخته می‌شود، با انتشار ویدیویی در اینستاگرام شخصی خود زمان شروع فیلمبرداری و تولید فیلم لایو اکشن جدید شرکت والت دیزنی را تایید و اعلام کرده است. جانسون در ابتدا گفت که فیلم Jungle Cruise بزرگترین قرارداد حرفه‌ای او در دوران بازیگری بوده است. با این حال، مشخص نیست که منظور او از این حرف دستمزد او بوده یا اینکه این فیلم قرار است بزرگ‌ترین فیلمی باشد که او در آن به ایفای نقش پرداخته است. جانسون در ادامه تایید کرد که فیلمبرداری و تولید فیلم Jungle Cruise روز دوشنبه هفته آینده، ۲۱ می (۳۱ اردیبهشت) در هاوایی آغاز خواهد شد.

Jumanji: Welcome to the Jungle

جانسون همچنین فاش کرد که یکی از آرزوهای او بازی در فیلمی مشابه فیلم Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl (دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه) بوده است که دیزنی نیز امیدوار است فیلم Jungle Cruise به فیلمی موفق مانند مجموعه دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) که در حال حاضر پارک تفریحی آن در دیزنی‌لند احداث شده، تبدیل شود. این فیلم لایو اکشن بر اساس گردش‌های ماجراجویانه از طریق رودخانه در پارک تفریحی دیزنی ساخته می‌شود. دواین جانسون، امیلی بلانت، جک وایتهال، جسی پلمونس، ادگار رامیرز و پل جیاماتی، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Jungle Cruise تایید و اعلام شده است. 

ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم‌هایی چون ناشناس (Unknown)، یتیم (Orphan)، خانه مومی (House of Wax) و آب‌های کم‌عمق (The Shallows)، کارگردانی فیلم Jungle Cruise را بر عهده خواهد داشت. کار نوشتن فیلمنامه ابتدایی این فیلم بر عهده جی دی پین و پاتریک مک‌کی بوده و در حال حاضر فیلمنامه فیلم Jungle Cruise توسط مایکل گرین، نویسنده فیلم Logan (لوگان) و فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹)، در حال بازنویسی است. فیلم Jungle Cruise هنوز تاریخ اکرانی ندارد؛ اما انتظار می‌رود که این فیلم در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸)، ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان‌ ۱۳۹۸) یا ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن ۱۳۹۸) که قرار است سه فیلم نامشخص و لایو اکشن دیزنی در آن اکران شوند، به‌روی پرده‌های سینما برود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده