نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

انتشار پوستر جدید فیلم Mission Impossible: Fallout؛ دومین تریلر چهارشنبه

شرکت پارامونت پیکچرز با انتشار پوستر جدیدی از فیلم Mission Impossible: Fallout تایید کرد که دومین تریلر این فیلم روز چهارشنبه منتشر خواهد شد.

ماه بهمن سال گذشته، شرکت پارامونت پیکچرز سرانجام اولین تریلر فیلم Mission Impossible: Fallout (ماموریت غیر ممکن: فال اوت) را منتشر کرد که در آن شاهد بازگشت ایتن هانت با بازی تام کروز بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پارامونت پوستر جدیدی از قسمت ششم فیلم Mission Impossible (ماموریت غیر ممکن) را منتشر و تاریخ انتشار دومین تریلر رسمی این فیلم مورد انتظار را تایید و اعلام کرده است. در این پوستر علاوه بر حضور شخصیت ایتن هانت، شاهد حضور دیگر شخصیت‌های اصلی فیلم از جمله شخصیت هنری کویل و ربکا فرگوسن، نیز هستیم. علاوه بر این، پارامونت تایید کرد که دومین تریلر رسمی فیلم Mission Impossible: Fallout روز چهارشنبه این هفته منتشر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Mission Impossible: Fallout Poster

تام کروز، الک بالدوین، ربکا فرگوسن، سیمون پگ، وینگ ریمز، میشل موناهن، هنری کویل، شان هریس، ونسا کربی، شان بروک، فردریک اشمیت و آنجلا باست، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mission Impossible: Fallout حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریستوفر مک‌کوری، کارگردان و نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم Mission Impossible: Rogue Nation (ماموریت غیرممکن: ملت سرکش) و جک ریچر (Jack Reacher)، کار کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشته است. همچنین مک‌کوری به‌همراه جی جی آبرامز، برایان بورک، دیوید الیسون و تام کروز، به‌عنوان تهیه کننده نیز در این فیلم نیز حضور دارد.

فیلم Mission Impossible: Fallout قرار است در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده