نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۰

انتشار اولین تریلر فیلم Mission Impossible: Fallout

کمپانی پارامونت سرانجام اولین تریلر فیلم Mission Impossible: Fallout را منتشر کرد که در آن شاهد بازگشت ایتن هانت با بازی تام کروز هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی پارامونت سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم ماموریت غیر ممکن: فال اوت (Mission Impossible: Fallout) را منتشر کرده است. در این تریلر که در حاشیه مسابقه Super Bowl 52 منتشر شد، شاهد بازگشت شخصیت ایتن هانت با بازی تام کروز هستیم که وارد یک ماجراجویی جدید و تازه شده است. در طول تریلر تقریبا تمام شخصیت‌های اصلی فیلم حضور دارند و با شخصیت هنری کویل نیز بیشتر آشنا می‌شویم که ظاهرا قرار است ایتن هانت را در فیلم Mission Impossible: Fallout متوقف کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

کریستوفر مک‌کوری، کارگردان و نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم Mission Impossible: Rogue Nation (ماموریت غیرممکن: ملت سرکش) و جک ریچر (Jack Reacher)، کار کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشته است. همچنین مک‌کوری به‌همراه جی جی آبرامز، برایان بورک، دیوید الیسون و تام کروز، به‌عنوان تهیه کننده نیز در این فیلم مورد انتظار تابستان سال ۲۰۱۸ نیز حضور دارد. تام کروز، الک بالدوین، ربکا فرگوسن، سیمون پگ، وینگ ریمز، میشل موناهن، هنری کویل، شان هریس، ونسا کربی، شان بروک، فردریک اشمیت و آنجلا باست، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mission Impossible: Fallout حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مجموعه Mission Impossible در ابتدا در قالب یک سریال تولید و منتشر می‌شد. سریال Mission Impossible توسط شبکه CBS تولید و پخش آن از سال ۱۹۶۶ آغاز شد. در مجموع ۱۷۱ قسمت در قالب هفت فصل از این سریال تولید و به روی آنتن رفت. پس از آن در سال ۱۹۸۸ شبکه ABC بازسازی سریال Mission Impossible را تولید کرد، اما این اثر نتوانست موفقیت سریال اصلی را به‌دست آورد و با یک شکست بزرگی مواجه شد؛ به‌طوری که پس از تولید و پخش دو فصل از آن لغو شد. در سال ۱۹۹۶ اولین فیلم Mission Impossible با بازی تام کروز تولید و منتشر شد و تاکنون پنج فیلم از این مجموعه تولید و منتشر شده‌اند و در تابستان سال ۲۰۱۸ ششمین فیلم این مجموعه که Fallout نام دارد، منتشر خواهد شد.

فیلم Mission Impossible: Fallout قرار است در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده